Mô tả công việc
Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!