Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A globally recognized leader in testing, inspection, and certification services is seeking customer oriented attitude, strong selling and negotiation person for Business Unit Manager/ Business Field Manager with Strategic and operational responsibility of the Business Field in the region, including P&L responsibility, in coordination with the regional business manager as:
• Responsible for achieving the local Business Field commercial targets (P&L), including sales, costs and EBIT
• Responsible for definition of the local BF strategy (taking explicit account of the global and regional BF strategy) as well as implementation and controlling
• Responsible for the local product portfolio of the BF including innovation, relaunch and elimination of products (taking explicit account of global product portfolio strategy)
• Responsible for implementing performance processes, IT-tools and quality management within the local BF on the basis of global and regional policies and in coordination with the relevant Service Functions
• Responsible for implementation of technical requirements related to relevant accreditation standards
• Responsible for know-how application in the local area
• Disciplinary and technical responsibility for the employees of the particular local BF
• Adherence to & implementation of corporate guidelines and regulations
• Perform other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Education: Master's degree/Bachelor with engineering background
- 5-10 years of experience in with one or more of the areas of P04’s scope:
- Power electronics (e.g. Energy Storage Systems (battery or other), Electric Vehicle charging systems, Power Converters etc)
- Components (e.g. cable, switchgear, controller, protecting devices)
- Machinery (e.g. robotics, factory automation)”
- Comprehensive understanding of concepts and principles throughout the company
- Good knowledge about the industry, latest developments and changing market
- Both Vietnamese and English communication at higher management levels
- None, another language spoken in assigned region is considered helpful
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!