Mô tả công việc
• Check invoice with supporting document to record the revenue as per company policy
• To ensure proper document storage as company policy
• To arrange the documents in order and sent to customers
• To support AR team in terms of AR reconciliation and debt collection
• To accurately and timely prepare the VAT report, unsettle report and
• other reports
• Tracking the status of unsettlement and follow up with relevant parties to
• minimize the settlement
• Follow up the specimen signatures of customers
• Work in 2 shifts
Yêu cầu công việc
• Graduated from University with major: Economic/ Financial/ Accounting/ Banking
• At least 1 year of experience
• Careful and hardworking, Integrity, honest, accurate
• MS Office
• English communication
***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company's recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca-cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.html to the full Privacy Policy of Coca-Cola Beverages Viet Nam Limited.
“Swire Coca-Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca-Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.
If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email (as specified on the job application website) at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.”
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Công ty Cổ phần Khang Minh được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0103003839 do Sở kế hoạch và đầu tư Hà Nội cấp ngày 12/03/2004. Trụ sở của chúng tôi tại P107 nhà I2, Tập thể Phương Mai, phường Phương Mai, quận Đống Đa, TP. Hà Nội và văn phòng giao dịch ở Số 05 ngõ 7 phố Phương Liệt, phường Phương Liệt, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội.
Hiện nay chúng tôi có gần 200 công nhân tại Hà Nội.
Khang Minh.,JSC. là công ty Việt Nam tiên phong trong việc nâng cao dịch vụ làm sạch và làm vệ sinh của mình cho các khách hàng bằng việc liên tục cập nhật những kỹ thuật, trang thiết bị mới. Bên cạnh đó, việc tìm hiểu những kiến thức liên quan tới các dịch vụ khác của toà nhà (bảo vệ, bảo trì kỹ thuật) đã giúp chúng tôi có thể tiếp tục thoả mãn hơn những nhu cầu khách hàng.