Phúc lợi
- Xe đưa đón
- Đào tạo
Mô tả Công việc
- Payment support
Assist in processing payment requests from departments and suppliers.
Update and monitor payment status on the system.
- Issue invoices
Implement invoices as requested by the sales department and customers.
Check the accuracy of the information on the invoice before issuing it.
Store and manage issued invoices according to company regulations.
Assist in resolving invoice-related issues with customers and related departments.
- Paperwork
Support the organization and storage of accounting documents, including invoices, receipts, and related paperwork.
Enter data into the accounting system and check the information, to ensure data accuracy.
Yêu Cầu Công Việc
Majoring in Accounting, Finance or related fields.
Being good at using Microsoft Office (especially Excel) is a plus.
Good communication skills and ability to work in a team.
Dynamic, enthusiastic and willing to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Khang Minh được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0103003839 do Sở kế hoạch và đầu tư Hà Nội cấp ngày 12/03/2004. Trụ sở của chúng tôi tại P107 nhà I2, Tập thể Phương Mai, phường Phương Mai, quận Đống Đa, TP. Hà Nội và văn phòng giao dịch ở Số 05 ngõ 7 phố Phương Liệt, phường Phương Liệt, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội.
Hiện nay chúng tôi có gần 200 công nhân tại Hà Nội.
Khang Minh.,JSC. là công ty Việt Nam tiên phong trong việc nâng cao dịch vụ làm sạch và làm vệ sinh của mình cho các khách hàng bằng việc liên tục cập nhật những kỹ thuật, trang thiết bị mới. Bên cạnh đó, việc tìm hiểu những kiến thức liên quan tới các dịch vụ khác của toà nhà (bảo vệ, bảo trì kỹ thuật) đã giúp chúng tôi có thể tiếp tục thoả mãn hơn những nhu cầu khách hàng.