Mô tả công việc
JOB SUMMARY
This position is responsible for making/maintaining Master Production Schedule (MPS) and
New Projects within the limitations of the line rate and internal and external constraints to
ensure on time delivery (OTD) performance.
KEY RESPONSIBILITIES AND AUTHORITIES
- Weekly loading and capacity analysis, drive for solution if capacity has risk to support
customer demand.
- Review/double check orders which meet customers demand and provide realistic promise
date to customer.
- Develop / Maintain weekly level load production schedule based online rate.
- Respond to inquiries from sales and customers regarding delivery of new or existing orders.
- Monitor progress of manufacturing to ensure schedule compliance and expedite when
necessary.
- Lead Daily Production meeting with manufacturing team and other supporting team to drive
solution for open issue affect delivery. Escalate if necessary.
- Coordinate to related functions: Shipping, Project, Finance, Operation team
- Coordinate the implementation of engineering changes that affect material plans.
- Review and coordinate the disposition of excess and obsolete material for product line
responsibilities.
- Inventory control for WIP and FG.
- Continuous improvement for planning processes.
- Leadership and develop team/ subordinates
Yêu cầu công việc
Education University graduated
Experience
5 years and above work experience in production planning, demand
management, inventory control role
Knowledge
- Knowledge in production planning and supply chain field
- Fully understand ERP system and excel operation formula, familiar with
Oracle is preferred
Functional
Skills
- Good oral and written communication in both English and Vietnamese
- Good communication, listening and interpersonal skills, good
coordination skills.
- Good sense of data analyzing
- Expertise on master planning and scheduling planning
Other Abilities Excel VBA, PowerBI is referred
Work Location: SHTP - Dist.9 - HCMC. We provide shuttle bus from HCM, Binh Duong, Dong Nai
Quyền lợi được hưởng
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Công ty Cổ phần Khang Minh được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0103003839 do Sở kế hoạch và đầu tư Hà Nội cấp ngày 12/03/2004. Trụ sở của chúng tôi tại P107 nhà I2, Tập thể Phương Mai, phường Phương Mai, quận Đống Đa, TP. Hà Nội và văn phòng giao dịch ở Số 05 ngõ 7 phố Phương Liệt, phường Phương Liệt, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội.
Hiện nay chúng tôi có gần 200 công nhân tại Hà Nội.
Khang Minh.,JSC. là công ty Việt Nam tiên phong trong việc nâng cao dịch vụ làm sạch và làm vệ sinh của mình cho các khách hàng bằng việc liên tục cập nhật những kỹ thuật, trang thiết bị mới. Bên cạnh đó, việc tìm hiểu những kiến thức liên quan tới các dịch vụ khác của toà nhà (bảo vệ, bảo trì kỹ thuật) đã giúp chúng tôi có thể tiếp tục thoả mãn hơn những nhu cầu khách hàng.