Responsibilities
- Issue Sales Invoices: Create and send invoices to customers for services provided.
- Verify and Sort Incoming Invoices: Review and organize invoices received from vendors for accuracy and proper processing.
- Data Entry in Accounting Software: Accurately record financial transactions into the accounting system.
- Create weekly Bank payment order: Compile and send email for approval 2 times per week.
- Generate Tax Reports: Prepare and file tax returns, such as VAT and income tax declarations, following tax regulations.
- Monitor and Respond to Emails in English: Effectively manage and respond to English-language emails from clients, vendors, or other stakeholders.
- Edit English Accounting Documents: Review and edit English accounting documents, such as Contract , reports to ensure accuracy, clarity, and adherence to accounting standards..
Qualifications
- Recent graduate with a Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.
- Strong understanding of accounting principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Eagerness to learn and grow in a fast-paced environment
Là nhà phát triển đô thị hàng đầu với nhiều dự án từ biệt thự, nhà phố, căn hộ đến resort, khách sạn nghỉ dưỡng cao cấp... KIẾN Á tự hào kiến tạo những công trình có phong cách kiến trúc ấn tượng xứng tầm châu Á, không chỉ khách hàng đón nhận nhiệt tình mà còn được các chuyên gia bất động sản quốc tế đánh giá cao. Trên chặng đường phát triển của mình, KIẾN Á luôn kiên trì theo đuổi xây dựng các giá trị thương hiệu để trở thành Nhà kiến tạo đô thị bền vững, lấy cộng đồng làm trung tâm, hòa hợp với thiên nhiên và không ngừng đổi mới.
Tâm huyết của KIẾN Á là xây dựng những công trình đẹp, góp phần kiến tạo nên những cộng đồng văn minh, hiện đại. “Khi phát triển bất kỳ dự án nào, KIẾN Á luôn tính toán cực kỳ cẩn trọng, ưu tiên chất lượng sống của chủ nhân lên hàng đầu với phương châm “lấy khách hàng làm trung tâm”, đóng góp cho cộng đồng những giá trị tốt đẹp nhất”, TS. HUỲNH BÁ LÂN, Chủ tịch HĐQT KIẾN Á, cho biết.