Việc làm Đức Kiên

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Và Điều Trị Y Tế Đức Kiên
Sales Assistant Business Development
Đức Kiên
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
JOB PURPOSE:
Asist to business through local customers. Identify new market opportunities and ensure effective development and promotion of the company and its products
JOB SPECIFICATIONS:
1. Develop and maintain relationships with potential customers and other relevant people to ensure that the company's maximum potential sales are realized.
2. Assist to work with internal teams (TC, QA, Packaging, Purchasing, WH...) to proceed RFQ process when required.
3. Accurate and timely key in the system of new products Data, P.O data, update price under time limitation especially in period of changing quarter and new item launch (include decoration of bottle price)
4. Coordinate and follow up with planning team or relevant teams to get production plan for order confirmation to customer both local and export orders
5. Coordinate and follow up with Packaging/QA team to meet customer's trial run requirement/new project's timeline
6. Control and handle slow move, eMIS, and amortized amount.
7. Coordinate with Accountant team to complete all relevant documents for issuing invoice to customers on time.
8. Coordinate with other internal departments for welcoming customer visit/meeting/audit.
9. Conduct Research new trends, potential markets to identify new opportunities.
10. Work closely with new customers to receive and update project timeline, trial samples, PO, Forecast, delivery, and inventory.
11. Visit or Join meetings with new and potential customers to develop current customer relationships and to create new/potential customer relationships
12. Assist in formulating and monitoring, tracking report, ongoing projects, new business amount collection to ensure the long-term success of corporate objectives.
13. Assist to Sales Business Development Manager to acquire new customers and generate new sales for new accounts or projects to achieve business and financial targets and grow the business
14. Others or emergency case to be assigned accordingly
BENEFITS:
Working Day from 8:00 AM to 5:30 PM
Working time from Monday to Friday.
Benefit: 13th & 14th month salary, monthly Operation KPI, Health care insurance, training opportunity.
Travel by company bus from pickup point to company and vice versus.EDUCATION REQUIREMENTS:
-Bachelor's Degree or similar in the field of Business Management, Business Administration or Technical Engineering.
EXPERIENCE REQUIREMENTS:
- 1 years' work experience in sales and marketing field or others (referred)
- Experience with standards of ISO 9000 and experience in ISO implementation
- Experience in Quality requirements for plastic packaging (HDPE, PET, etc.) is a plus
OTHER SKILLS / JOB CHARACTERISTICS REQUIREMENTS:
- Good computer skills (MS Office: Excel, Word, Power Point.)
- Good numerical skill.
- Good customer relationship building and negotiation skill.
- Know how to communicate in Vietnamese and English in good manner.
- Logical and analytical and problem-solving skills.
- Good looking (referred)
PERSONAL COMPETENCIES / ATTRIBUTES:
- Being proactive, accurate, hardworking, enthusiastic,
- Detail oriented, highly motivated and with service mindset, teamwork spirit.
- Able to respond immediately to issues of the customers and team members.
- Able to work under pressured environment and changing requirements of the customers.
- Able to travel or visit customers occasionally.
FUNCTIONAL RELATIONSHIP:
- Directly reports to Sales Business Development Manager
- Regularly contact internal and external partiesThưởng
13th & 14th month salary, monthly Operation KPI, Health care insurance, training opportunity
Chăm sóc sức khoẻ
Health care insurance and accident insurance
Cơ hội du lịch
Travel by company bus from pickup point to company and vice versus
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
16 Nguyễn Như Đổ, Văn Miếu, Đống Đa, Hà Nội

Mô tả công việc

- Tổ chức thực hiện theo các chương trình kế hoạch marketing, kế hoạch quảng cáo, chương trình khuyến mãi. Theo dõi việc thực hiện và báo cáo kết quả hàng tháng/ quý/ năm.
- Xây dựng định hướng, lập kế hoạch và giám sát việc thực hiện hoạt động Marketing của Thương hiệu
- Nhận biết các cơ hội marketing bằng cách nghiên cứu và phân tích các dữ liệu bán hàng và thị trường.
- Phân bổ chi phí, giám sát, theo dõi các chỉ số quảng cáo, hiệu quả về lead performance của các chiến dịch quảng cáo trên các kênh truyền thông số (Google, Facebook, Zalo, Tikt
- Xây dựng định hướng phát triển thương hiệu, kế hoạch sản xuất nội dung và quảng cáo.
- Mở rộng kênh phân phối, tiếp cận dịch vụ, thương hiệu thông qua các hình thức online to offline.
- Đạt được các mục tiêu kinh doanh và Marketing của thương hiệu cũng như các công việc do cấp trên giao.
- Đạt được các mục tiêu tài chính của hoạt động kinh doanh và tiếp thị bằng cách dự đoán nhu cầu, theo dõi ngân sách hàng năm; lập kế hoạch chi tiêu; phân tích các biến động; đề xuất các hành động khắc phục.
- Phân tích khách hàng, Duy trì mối quan hệ với khách hàng bằng những chiến dịch marketing phù hợp.

-Làm việc tại VP chính Tập đoàn: Số 93 Bạch Mai- Hai Bà Trưng- Hà Nội.

Yêu cầu ứng viên

- Ưu tiên ứng viên Nữ trong độ tuổi từ 28-35;- Tốt nghiệp Đại học các ngành có liên quan Sales, Marketing, Quản trị kinh doanh, Kinh tế quốc dân, Ngoại thương, ngoại giao, thương mại....
- Khả năng giao tiếp tốt. Có kỹ năng quản lý thời gian và kỹ năng tổ chức tốt.
- Có khả năng phân tích thị trường
- Khả năng lập kế hoạch marketing.
- Có thế mạnh về lập kế hoạch ( marketing, nội dung )

Quyền lợi

- Thu nhập từ 25 - 30 triệu theo năng lực (Bao gồm lương CB + Lương KD).
- Phụ cấp cơm trưa 40k/ngày làm việc+ Phụ cấp trang thiết bị phương tiện làm việc.
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định.
- Chế độ du lịch, nghỉ mát hàng năm.
- Chế độ khám sức khỏe theo định kỳ
- Thưởng các ngày lễ tết theo quy định: lương tháng 13, thưởng thâm niên, sáng kiến, nhân viên xuất sắc….
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện, chuyên nghiệp
- Được ưu đãi sử dụng các dịch vụ thẩm mỹ, y tế chuyên khoa của Tập đoàn.

Những nghề phổ biến tại Đức Kiên

Bạn làm việc tại Đức Kiên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đức Kiên

Đức Kiên

Click để đánh giá