Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Có trụ sở chính tại Tỉnh Bình Dương — cách trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh 20 km về phía Bắc — Công ty Cổ phần May Protrade tọa lạc tại khu vực năng động và phát triển nhanh nhất Việt Nam. Chúng tôi nằm cách Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất (SGN) và một số cảng biển khoảng 40 phút.
Công ty Cổ phần May Protrade giữ vị trí hàng đầu trong xuất khẩu hàng may mặc của Việt Nam, cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và thời trang cho khách hàng toàn cầu. Chúng tôi chuyên sản xuất áo sơ mi và quần jeans với tổng công suất trên 4 triệu chiếc/năm. Cam kết của chúng tôi về chất lượng và dịch vụ khách hàng đã đảm bảo sự tăng trưởng thành công cho nhiều khách hàng của chúng tôi.
Với hơn 33 năm phát triển và kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất may mặc, chúng tôi có nền tảng chuyên môn kỹ thuật vững chắc với lực lượng lao động gồm 1.844 chuyên gia được đào tạo bài bản, nhiệt tình và sáng tạo.
Đạo đức làm việc của công ty chúng tôi phù hợp với các trụ cột văn hóa của Việt Nam là Đoàn kết, Sáng tạo, Hợp tác và Phát triển.
Thông qua tinh thần đồng đội và giao tiếp tuyệt vời, Công ty Cổ phần May mặc Protrade luôn sẵn sàng cộng tác với các khách hàng toàn cầu để tạo ra những sản phẩm chất lượng đáp ứng được kỳ vọng cao của họ.