Việc làm May Mặc Bình Dương

Cập nhật 20/10/2024 16:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần May Mặc Bình Dương
Customer Service Supervisor
May Mặc Bình Dương
21 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

The Customer Service Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agents, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.
► Solution:
- Consult to customers about KWE's service, sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose ideas/solutions/countermeasures and make material for these proposals to customers.
- Set up SOP with customers and become a window to connect the internal team and customers.
The most important is to understand the desires of customers then have guidelines (by email and
byF2F meeting) to the internal team to meet customer needs correctly with sales PIC
- Take care of the quotation/RFQ/bidding request, AE/OE/OI/AI...,
- Make the QBR with VIP customers and F2F meetings to explain in detail.
- Have an analysis of market trends, refer information from the product then update Market & logistics News to customers.
- Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC
- Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.
- Make the reports at the end of the month about the performance of volume/revenue/profit, analysis the trend of customer volume in the next month.
► Operation:
- Handle and resolve customer complaints.
- Obtain and evaluate relevant information to handle product and service inquiries.
- Verify customers and manage their accounts.
- Keep records of customer interactions and transactions.
► Customer satisfaction:
- Analysis results of customer satisfaction surveys, review and discuss with related parties to
improve not good points for the next terms
► Others:
- Perform other tasks as assigned by the superiors.
- Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information
within 24 hours of receiving the initial inquiry.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
• Bachelor or higher education degree in a relevant field.
• Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.
• Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.
► Required skills and abilities:
• Summary issue and report
• Supervise team members under the instruction of the direct manager
• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Fluency in English. Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.
• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.
• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.
• Customer-focused with a strong customer service orientation.
• Flexibility and adaptability to change.
• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.
► Working Conditions and Benefits:
• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM
• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
• Annual Salary Increase: once per year
• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
• Insurance: 24 hours' Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance
• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần May Mặc Bình Dương
May Mặc Bình Dương Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 7/128 Khu phố Bình Đức 1, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An

Có trụ sở chính tại Tỉnh Bình Dương — cách trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh 20 km về phía Bắc — Công ty Cổ phần May Protrade tọa lạc tại khu vực năng động và phát triển nhanh nhất Việt Nam. Chúng tôi nằm cách Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất (SGN) và một số cảng biển khoảng 40 phút.

Công ty Cổ phần May Protrade giữ vị trí hàng đầu trong xuất khẩu hàng may mặc của Việt Nam, cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và thời trang cho khách hàng toàn cầu. Chúng tôi chuyên sản xuất áo sơ mi và quần jeans với tổng công suất trên 4 triệu chiếc/năm. Cam kết của chúng tôi về chất lượng và dịch vụ khách hàng đã đảm bảo sự tăng trưởng thành công cho nhiều khách hàng của chúng tôi.

Với hơn 33 năm phát triển và kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất may mặc, chúng tôi có nền tảng chuyên môn kỹ thuật vững chắc với lực lượng lao động gồm 1.844 chuyên gia được đào tạo bài bản, nhiệt tình và sáng tạo.

Đạo đức làm việc của công ty chúng tôi phù hợp với các trụ cột văn hóa của Việt Nam là Đoàn kết, Sáng tạo, Hợp tác và Phát triển.

Thông qua tinh thần đồng đội và giao tiếp tuyệt vời, Công ty Cổ phần May mặc Protrade luôn sẵn sàng cộng tác với các khách hàng toàn cầu để tạo ra những sản phẩm chất lượng đáp ứng được kỳ vọng cao của họ.

Những nghề phổ biến tại May Mặc Bình Dương

Bạn làm việc tại May Mặc Bình Dương? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo May Mặc Bình Dương

May Mặc Bình Dương

Click để đánh giá