Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Công Ty Cổ Phần Nhật Việt – Hãng Tàu Nhật Việt (Vietsun Lines) được thành lập năm 2004, là công ty vận tải nội địa tư nhân lớn tại Việt Nam, chúng tôi là một trong những Hãng tàu Vận tải Nội địa tư nhân đầu tiên đầu tư tàu Container vận chuyển hàng hóa container tuyến Nam – Bắc – Trung và ngược lại. Trải qua 18 năm hình thành và phát triển, đến nay VIETSUN đã xây dựng được cơ sở vật chất vững mạnh gồm 04 tàu container cùng hàng ngàn container tiêu chuẩn, đội xe container chuyên dùng hàng trăm chiếc, cảng biển và hệ thống kho bãi ở cả 3 miền Bắc Trung Nam cùng hệ thống văn phòng và công ty con ở các nơi.