Mô tả công việc
- Facilitate client requirements gathering sessions with external and internal stakeholders; documenting those requirements into use cases, activity diagrams and functional specifications;
- Work with the Project Managers and clients on new/existing implementations to ensure timely and effective delivery of requirements documentation in line with agreed upon project hours;
- Lead efforts to evaluate, select, recommend and implement appropriate software & system solutions that support and enable the delivery of eCommerce applications;
- Provide thought leadership in eCommerce best practices, the selection and recommendation of eCommerce applications and their ancillary systems;
- Identify and present process improvements for requirements gathering and documentation of those requirements;
- Update base functionality templates that reflect current version capabilities of Magento, Intershop, and Hybris platforms;
- Possess a thorough understanding of Magento, Intershop and hybris administrative functionality;
- Maintains awareness of new and emerging technologies and the potential application on client engagements;
- Tracks and reports hours and expenses on a weekly basis;
- Performs other duties as required or assigned which are reasonably within the scope of the duties enumerated above.
- Evaluate the Test Cases and Test Plan.
- Manage the QA.
- Prepare the demo to the potential clients.
- Validate the demo to make sure the demo works well.
Yêu cầu công việc
- 2-7 years of experience as a Business Analyst or technical Project Manager in AI-project or ecommerce project
- Answer all client training requests (phone calls, emails and other communiqués) in a timely fashion, but in no event more than 24 hours from the receipt of a communication;
- Experienced in consulting with a track record of client facing engagements. Ability to communicate with people at all levels;
- Be comfortable in fast paced environment and management of multiple initiatives simultaneously;
- Strong analytical skills and demonstrated understanding of how to interpret customer business needs and translate them into requirements;
- Excellent in writing effective client documentation including functional specifications,process flow maps, and use cases;
- Expert in all tools including JIRA, MS Word, PowerPoint, Excel, and Visio;
- Ability to work independently as well as within a goal oriented project team.
Quyền lợi được hưởng
● 100% salary in probation
● Pay insurance and taxes in accordance with the law
● premium Healthcare Insurance
● 13th month salary
● Annual salary & performance review
● Provide laptop and related devices
● Free of parking fee
● Company team building trip, year end party, weekly happy hour, company outing, birthday gift, ...
● Clubs (football...)
● Company activities, contests
● Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance
● Comfortable and dynamic American working environment
● Participate in European and American projects
● Other benefits
TPS Software được thành lập năm 2016 với lĩnh vực kinh doanh chính là Gia công và xuất khẩu phần mềm. Được thành lập bởi đội ngũ nhiều kinh nghiệm, trong suốt 4 năm hoạt động, TPS không ngừng phát triển và luôn định hướng là một 1 đối tác đáng tin cậy. TPS luôn lấy chất lượng và uy tín làm kim chỉ nam trong các hoạt động kinh doanh của mình, 80% khách hàng là đối tác lâu dài của công ty với thời gian hợp tác trên 2 năm. Công ty không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ thông qua việc tối ưu hóa quy trình, bàn giao sản phẩm đúng hạn, cập nhật và tư vấn những công nghệ mới để đem đến giải pháp hoàn thiện nhất cho khách hàng. Bên cạnh đó, công ty luôn đáp ứng tối đa các yêu cầu về bảo mật thông tin theo đúng tiêu chuẩn ISO 27001:2013.
Review TPS Software
Công ty outsource nhỏ, chế động phúc lợi bình thường
Lương thấp, benefit cơ bản. Sinh viên vô làm trải nghiệm vài ba tháng thì được, gắn bó thì nên xem xét lại
Công ty gia đình, benefits thấp, môi trường làm việc stress và không thể có cơ hội phát triển