Overview
- Salary: Up to 20M/ month (By agreement)
- Experience/Level: Junior
- Type: Fulltime
Job Description
- Research user behavior, habits and interviews, product experience flow, directly participate in the process of building user portraits, User Flow, Flowchart, Sitemap, and other techniques.
- Participate in researching, developing, designing UI/UX for the product's Website and Mobile Web according to requirements, based on User flow, Process flow, Sitemap and general Concept from the development team.
- Create wireframes, mockups, prototypes and detailed designs and improve designs from feedback.
- Design visual elements such as images, charts, infographics, advertising banners, etc. to support communication and marketing strategies.
- Develop designs for digital products such as websites, social networks.
- Collaborate with other departments to understand project requirements and user needs.
- Maintain and develop the company's brand image through innovative and updated designs.
- Research and update new design trends to help improve product design quality.
- Ensure that designs meet quality standards and meet the requirements of the Cyber Security industry.
Requirements
- Experience related to the position: 1-2 years of experience in interface and experience design for Website and Mobile app
- Education: Student/graduate. Priority is given to students majoring in Business Administration; major/experience: Marketing, Communications; Graphic Design;… or equivalent course certificates.
Competence
- Proficient in UI/UX design tools such as Adobe Suite and Figma.
- Deep understanding and expertise in researching and implementing UX Design.
- Understanding of the concepts of User flow, Task Flow, User Story, User Scenario to be able to convert requirements into business flows, task flows.
- Skilled in using related software tools to make Wireframe, Mockup, Prototype such as Adobe XD, Sketch, Balsamiq, Figma.
- Ability to observe keenly, analyze problems well, and proactively propose appropriate solutions.
- Creative, always updated with trends, techniques and good knowledge of aesthetics.
- Solid knowledge of Branding when implementing UI/UX.
- Advantageous in understanding HTML, CSS and JavaScript, having basic knowledge of languages.
Language
- English (basic level and above)
Specific skills
- Communication skills, clear presentation, working skills with members of the software project development team.
- Logical thinking, analytical skills, information synthesis.
- Teamwork skills, effective connection, professional attitude.
- Ability to be self-reliant, proactive and adaptable, responsible, positive energy.
- Willing to consult, find solutions and be patient in work, meticulous in the way of creating products. Careful to every detail, always aiming for more perfection.
Benefits
- Attractive salary, bonus based on ability and project, salary reviewed twice a year.
- Enjoy full benefits and rights as prescribed by Labor Law.
- Be trained and guided on the job by experienced experts in the field of business and technology.
- Open working conditions, where all employees are highly appreciated, treated fairly and trusted.
- Annual travel and teambuilding activities take place regularly.
- Participate in extracurricular activities, internal training.
- Opportunity to work with major partners.
- Clear promotion path.
- Annual leave: 12 days/year.
Công ty Cổ phần Phần mềm Viễn thông miền Nam (South Telecom) là một trong những doanh nghiệp hàng đầu về công nghệ VoIP và tiên phong trong các dịch vụ viễn thông theo mô hình TSI (Telecom Service Intergration), South Telecom đã và đang cung cấp nhiều dịch vụ như triển khai các kênh truyền (MPLS, P2P), kênh thuê riêng Internet (Internet Leasedline), hệ thống tổng đài VoIP gọi quốc tế và hệ thống tổng đài IPPBX, IP Contact Center, họp trực tuyến (web meeting).
Bên cạnh đó các dịch vụ như tích hợp hệ thống giải pháp CNTT,.cung cấp các thiết bị phần cứng (máy tính, IP Phone, thiết bị hội nghị …) cũng như các dịch vụ quản trị (Managed Service) cũng là một lĩnh vực kinh doanh quan trọng của South Telecom.
Trong những năm qua, phạm vi hoạt động của South Telecom không ngừng tăng lên và hướng đến mục tiêu trở thành nhà cung cấp các dịch vụ CNTT, viễn thông theo mô hình một cửa (One Stop Shop) hàng đầu Việt Nam. Khách hàng của South Telecom đa dạng trong các lĩnh vực tài chính, ngân hàng, chứng khoán, bảo hiểm, dịch vụ, giáo dục….
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review Phần Mềm Viễn Thông Miền Nam
Rất hay có những party nhỏ. Làm thêm giờ được trả lương đúng quy định pháp luật. Vì môi trường quá thoải mái nên công việc đôi khi không hiệu quả.(rv)
Công ty rất đông nhân viên, văn phòng chật khá bí bách và trưa thì nhiều người không có chỗ nghỉ ngơi.(rv)
Lương không cao lắm, cũng không quá thấp (công ty thích tuyển fresher hơn là người có nhiều exp làm việc). Lương tăng định kỳ hàng năm khá ít theo một định mức sẳn có.(rv)