Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with a global network of 4.7M hotels and holiday properties worldwide, plus flights, activities, and more . Based in Asia and part of Booking Holdings, our 7,100+ employees representing 95+ nationalities in 27 markets foster a work environment rich in diversity, creativity, and collaboration. We innovate through a culture of experimentation and ownership, enhancing the ability for our customers to experience the world.
Our Purpose – Bridging the World Through Travel
We believe travel allows people to enjoy, learn and experience more of the amazing world we live in. It brings individuals and cultures closer together, fostering empathy, understanding and happiness.
We are a skillful, driven and diverse team from across the globe, united by a passion to make an impact. Harnessing our innovative technologies and strong partnerships, we aim to make travel easy and rewarding for everyone.
We are looking for a Senior Finance Accomodation Analyst to join Finance team in Bangkok. This role is based in Bangkok. Relocation is provided.
In this Role, you’ll get to:
- Collaborate with senior business partners in impactful projects
- Assist in development of business cases related to Agoda’s strategic priorities
- Own parts of the company’s forecasts
- Contribute to the team’s key analysis and reporting packs
- Be part of a diverse international team of finance professionals
- Help the team provide the necessary information for effective decision-making
- Experience: 3-5 years of relevant experience in Finance, preferably within Commercial Finance, Finance Business Partnering, or Financial Planning and Analysis functions
- Analytical Skills: Proven experience in performing variance analysis, financial modeling, and forecasting
- Technical Proficiency: Excellent skills in Excel and PowerPoint; experience with Tableau and SQL is a plus
- Communication: Strong communication skills with the ability to convey messages clearly and concisely to business stakeholders
- Adaptability: Ability to quickly adapt to a fast-paced environment
- Bachelor’s Degree or higher from top university in business-related or quantitative subject
- Finance/Corporate Finance/Accounting qualification a plus (e.g. CFA, ACA or CIMA)
- Experience working in a digital company would be beneficial
- Proficiency with SQL and Tableau or willingness to learn
#singapore #thailand #spain #madrid #barcelona #london #newyork #india #bali #tokyo #osaka #yokohama #seoul #rome #hungary #italy #france #dublin #ireland #budapest #toronto #vancouver #saopaulo #phuket #canada #edinburgh #paris #netherland #malta #zurich #porto #florence #milan #frankfurt #berlin #munich#nice #lyon #montreal #beijing #perth #melbourne #sydney #seattle #houstan #austin #portland #detroit #boston #chicago #losangeles #sanfrancisco
#FP&A#FBP#FinancePlanningAnalysis#FinancePlanning&Analysis#Financebusinesspartner#CommericalFinance#Financereporting#Financialmodelling#Financialforecast#Finance#Financeplanning
Equal Opportunity Employer
At Agoda, we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds and orientations. We prioritize attracting diverse talent and cultivating an inclusive environment that encourages collaboration and innovation. Employment at Agoda is based solely on a person’s merit and qualifications. We are committed to providing equal employment opportunity regardless of sex, age, race, color, national origin, religion, marital status, pregnancy, sexual orientation, gender identity, disability, citizenship, veteran or military status, and other legally protected characteristics.
We will keep your application on file so that we can consider you for future vacancies and you can always ask to have your details removed from the file. For more details please read our privacy policy .
To all recruitment agencies: Agoda does not accept third party resumes. Please do not send resumes to our jobs alias, Agoda employees or any other organization location. Agoda is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
Ra đời từ năm 1957 tại Bảo Lộc, Lâm Đồng, nơi được xem là lãnh thổ trà trứ danh của Việt Nam, Công Ty Cổ Phần Phúc Long Heritage với kinh nghiệm truyền thống cha truyền con nối từ sản xuất đến kinh doanh, đã nhanh chóng từng bước phát triển. Đến giữa thập niên 70, nhà máy sản xuất đầu tiên được xây dựng và đưa vào hoạt động tại TP.HCM. Các sản phẩm của Phúc Long đã được phân phối rộng khắp hầu hết các chợ và siêu thị lớn nhỏ trên toàn quốc. Nguồn nhân lực cũng ngày một tăng với đội ngũ lên đến hàng trăm công nhân viên lành nghề cùng chung một niềm đam mê về trà & cà phê. Hiện nay, Phúc Long đã đầu tư xây dựng thêm nhiều nhà máy với trang thiết bị đạt tiêu chuẩn nhằm đáp ứng nhu cầu sản xuất trong nước cũng như xuất khẩu ra thế giới. Trải qua hơn nửa thế kỷ, Phúc Long luôn duy trì những giá trị tâm huyết về chất lượng tốt nhất, cung cách phục vụ nhiệt tình nhất, môi trường làm việc thân thiện nhất để gửi gắm vào từng dòng sản phẩm, giúp mang lại các giá trị đích thực về trà & cà phê cho từng khẩu vị truyền thống của người Việt Nam.
Review Phúc Long Heritage
Được hưởng lợi ích sử dụng sản phẩm miễn phí cho nhân viên, đây là một đặc quyền tuyệt vời nhưng đội ngũ quản lý mới gặp khó khăn trong việc hợp tác
Các phòng ban thì cực kỳ đề phòng lẫn nhau, môi trường toxic
Nhân viên thì ra vào như cái chợ, thử việc vài ngày cũng nghỉ, 1 tuần cũng nghỉ, làm chính thức 1 tháng cũng nghỉ.