Mô tả công việc
- You are responsible for handling all Rice Market and Deli beverages including alcoholic and non-alcoholic beverages
- You are responsible for maintaining Bar Machinery such as Coffee Makers, Juicers, Blenders etc. in good condition, working properly and reporting any defects to Supervisor
- You control the beverage purchase list to ensure Pav stock levels are up to standard
- You connect with guests by engaging them through meaningful interactions, creating positive and lasting relationships with guests.
- You have extensive knowledge of operations at Regent and elsewhere on Phu Quoc Island, allowing you to make recommendations to guests to optimize the overall guest experience.
- You always strive to make the service run as smoothly as possible by utilizing available resources and systems.
- You are responsible for daily beverage inventory control and ensuring that inventory levels are up to standard in both the front and back of the restaurant.
- You are responsible for meeting HACCP standards and proactively inspecting the hygiene in both the front and back of the restaurant to ensure standards are being adhered to.
- You know the Forbes Travel Guide Standards for Restaurants and Bars and ensure that the team meets these standards at a minimum when serving guests.
- Attention to detail, which is evident through a clean workspace, outstanding service, and well-trained staff.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Education: Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Having knowledge about food safety and hygiene
- Language: Professional English
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (People & Culture Department)
Nha Khoa Quốc Tế Việt Pháp được thành lập từ năm 2010 với sứ mệnh góp phần nâng cao chất lượng khám và điều trị trong lĩnh vực nha khoa kỹ thuật cao. Nha khoa kỹ thuật cao hiện nay phát triển rất mạnh tại các quốc gia có nền y học hiện đại. Nhưng tại Việt Nam, ngoài Nha Khoa Quốc Tế Việt Pháp, hiện chưa có bất kỳ phòng khám nào tại Hà Nội đi theo hướng phát triển này.
Nha Khoa Quốc Tế Việt Pháp được đầu tư trang bị hiện đại, đồng bộ, hệ thống vô trùng tuyệt đối… đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe nhất để thực hiện các ca điều trị phức tạp như phẫu thuật, cấy ghép implant, chỉnh hình, nắn chỉnh, nâng xoang mũi…
Nha Khoa Quốc Tế Việt Pháp được thành lập bởi sự hợp tác của các Giáo sư, Bác sĩ hàng đầu Việt Nam cũng như đội ngũ chuyên gia tại các nước có nền kỹ thuật tiên tiến hàng đầu thế giới như Pháp, Mỹ, Đức, Hàn Quốc…