S-Service Sài Gòn

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm S-Service Sài Gòn

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần S-Service Sài Gòn
Guest Relation Officer
S-Service Sài Gòn
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

- Welcome, greet, offer service, give send-off, room-check and ensure everything as prescribed.

- Support FOM, Duty Manager in instructing and supervising the FO operations.

- Ensure good customer service delivered to every individual at Lobby. Working mainly at Privilege Lounge for VIP/ ADV Member to do welcome, check - in, customer service, handling complaint

- Receive compliments with courtesy and keep track of complaints.

- Report all issues related to customer service in the book handed to manager.

- To treat guests as a host, including guests needing special attention, family, women and the disabled.

- To be willing to help guests.

- To prepare fruit baskets and other utilities in rooms upon special requests of guests.

- To save and regularly update profile information of guests, birthdays and anniversaries of guests.

- To ensure all guests are served immediately and politely.

- To guide guests to their room after checking in, introduce the conveniences of the hotel and other special service on the way to their rooms.

- To check with Front Office Supervisor about room status within the day, quickly meet guests’ requirements.

- To check all rooms arranged for VIPs and regular guests within the day when required.

- To provide guests with any information related to meetings, ticket service, general information of flights, buses, ferries and trains, special events in the city and activities of the hotel at the time. To show your regards to guests anywhere, anytime.

- Guest relation department must ensure to have good relationships and coordination with other departments in serving guests.

- To ensure all guests in the hotel, especially regular guests, receive all premium service and enjoy their satisfactory stay in the hotel.

- To meet and welcome regular guests and VIPs at their arrival. To check lists of VIPs, regular guests and all individuals coming within the day to plan for welcoming.

- To collate with confirmation to ensure all guest requirements are met.

- To ensure all complaints of guests during their stay are solved at the best and earliest.

Quyền lợi được hưởng

- Working with expat environment;

- Uniform Laundry by the Company;

- Daily meals

Yêu cầu công việc

Proven experience as a Guest Relations Officer

Familiarity with hospitality industry standards

Proficiency in English; knowledge of additional languages is a plus

Computer literacy A customer-oriented and professional attitude

An outgoing personality Outstanding communication abilities

Yêu cầu hồ sơ

*CV/ Resumé for application should be made in English.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần S-Service Sài Gòn
S-Service Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty CP S-Service Sài Gòn và tên đăng ký là Công Ty CP S-Service Sài Gòn, đã hoạt động hơn 5 năm trong lĩnh vực kinh tế dịch vụ chăm sóc và duy trì cảnh quan. Với vốn điều lệ 50.000.000.000đ. Giám đốc: (Ông) Ngô Văn Hùng . Vui lòng liên hệ với công ty chúng tôi ở địa chỉ: Lầu 36, Bitexco Financial Tower, số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam. 

Những nghề phổ biến tại S-Service Sài Gòn

Bạn làm việc tại S-Service Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo S-Service Sài Gòn

S-Service Sài Gòn

Click để đánh giá