Các phòng ban đang tuyển dụng tại SACOM TUYỀN LÂM

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm SACOM TUYỀN LÂM

Cập nhật 06/12/2024 20:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SACOM TUYỀN LÂM
Club Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân Khu Vực Club
SACOM TUYỀN LÂM
17 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.


YOUR DAY-TO-DAY

  • Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
  • Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
  • Serve welcome drink for all arrival guests
  • Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
  • Prepare requisitions for amenities on a timely basis
  • Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
  • Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
  • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
  • Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
  • Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
  • Promote resort sales and in-house facilities
  • Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
  • Bid farewell to departure guests
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Be a friendly face and helping hand to our guests
  • Look smart – wear your uniform with pride
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
  • May assist with other duties as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Service charge
  • Social Insurance as law
  • Bao Viet Health insurance for personal and family
  • 24/7 Accident Insurance
  • Rest & Relaxation Allowance
  • Relocation assistance
  • Repatriation allowance
  • Home Leave allowance
  • Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Yêu cầu công việc

1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English with professional photo
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN SACOM TUYỀN LÂM
SACOM TUYỀN LÂM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu 7 & 8, Khu du lịch Hồ Tuyền Lâm, Tp. Đà Lạt, tỉnh Lâm Đồng

SACOM TUYỀN LÂM là công ty hoạt động trong lĩnh vực du lịch - nghỉ dưỡng, sở hữu các resort và sân golf cao cấp tại khu du lịch quốc gia hồ Tuyền Lâm, Đà Lạt. Bao gồm các khu vực như sau:

  • SAM Tuyền Lâm Resort: Khu nghỉ dưỡng gồm 08 căn biệt thự sang trọng gồm 55 phòng nghỉ ấm cúng được thiết kế theo phong cách Châu Âu.
  • SAM Tuyền Lâm Golf CLub 18 lỗ: chính thức hoạt động được thiết kế và xây dựng theo tiêu chuẩn quốc tế với chiều dài hơn 7.035 yards và Club House được trang bị đầy đủ hệ thống dịch vụ đầu tiên trong khu vực.
  • Khách sạn Swiss Tuyền Lâm: khu nghĩ dưỡng cao cấp sở hữu vị trí đẹp nhất trong khu du lịch quốc gia Hồ Tuyền Lâm, bao quanh bởi đồi thông và sân Golf. Khu nghỉ dưỡng phục vụ 151 phòng nghỉ được trang bị đầy đủ tiện nghi cao cấp, nhiều dịch vụ tiện ích và thiết kế sang trọng phong cách Châu Âu.

Khi làm việc tại SAM Tuyền Lâm (Khách sạn Swiss-Belresort, Sân Golf, Resort) bạn có cơ hội học hỏi được nhiều kiến thức, tích lũy kinh nghiệm bổ ích để phát triển bản thân. Ngoài ra còn được hòa nhập với đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động, sáng tạo với một môi trường thân thiện.

Những nghề phổ biến tại SACOM TUYỀN LÂM

Bạn làm việc tại SACOM TUYỀN LÂM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SACOM TUYỀN LÂM

SACOM TUYỀN LÂM

Click để đánh giá