Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Marketing
Develop overall and periodical marketing strategies/promotion plans for the schools/business units within the assigned locations and present the marketing strategies and plans to the Management for approval with details of budget requirements.
Lead the marketing team and execute the approved marketing strategies/promotion plans, monitor and manage budgets, allocated marketing expenses to grow the number of users of the company’s schools.
Explore, develop and execute marketing strategies/promotion plans to ensure the successful launch of new schools/products
Conduct regular marketing research and keep the Company updated with the industry trends, competitors’ information, including the market research/analysis for specific purposes/plans of the Company
Brand Management & Public Relations
Develop appropriate PR strategies/plans for the Company and present them to the Management for approval to support the brand management and business performance of the Company
Build and maintain good relations with publications and TV stations’s journalists to ensure maximum positive news exposure for the company
Organise and coordinate with media agencies and other departments in the company in carrying out PR activities, promotional events, joined functions, … to promote the Company/schools as a whole.
Be responsible for providing accurate, complete, and effective communications to journalists, publicity or promotions and ensure proper production of promotional and advertising materials of the company
Identify risks, prepare contingency and recovery plans, and manage resources during the crisis.
Manage communications with employees, customers, shareholders, and the media to minimize damage to the reputation of the business
Conduct other tasks assigned by the Manager/BOM
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's Degree in Marketing, Communications, or Education.
• At least 4-5 years of experience in equivalent positions.
• Critical thinking about topics; have the ability to exploit and synthesize information
• Have good writing, book writing, and editing skills, analyzing, commenting, etc.
• Have skills in planning, writing scripts, composing comments, writing letters...
• Have ability to perceive and be sensitive to information; Accurate and fast processing
• Prioritize candidates with experience in journalism, television, and knowledge of the publishing process
• Have skills in page administration, website management, facebook... and other social media channels...
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân là Công ty TNHH Hùng Việt Food với thương hiệu Nem nướng Hùng Việt phủ rộng hơn 4000 đại lý trên cả nước, Công ty cổ phần SandyCook Việt Nam chính thức được thành lập vào tháng 7/2021.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2025
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc