Company Description
Since its launch in May 2019, SmartPay has been dedicated to empowering and enriching the lives of micro, small, and medium enterprises by providing advanced and reliable technology. SmartPay now has over 650 thousand payment acceptance units and serves 40+ million users. The company is proud to have reached a paid-up capital of VND 865 billion by 2022 and is a member of the Vietnam Banks' Association.
Role Description
- Overseeing the development and implementation of digital lending strategies of SmartSME.
- Responsible for P&L and budget of SmartSME lending and insurance business.
- Developing and implementing acquisition strategies to create demand and identify lead generation sources.
- Establishing and maintaining partnerships with lead aggregators, fintechs, and e-commerce players.
- Proactively work with sales channels and partners to promote lending and insurance products.
- Work with different divisions in the bank to ensure success of lending products being promoted.
- Working with internal business units to identify and prioritize opportunities for process, technology, and change-related projects.
- Ensuring the digital app of SmartSME is simple but yet engaging for SME owners and relevant staff.
- Ensuring compliance with rules and regulations of SBV and authorities, whilst ensuring minimal risks to the business.
- Other tasks required by line manager / CEO.
Qualifications
- BA degree in Accounting, Business, Finance or relevant; higher is a plus.
- Minimum 7+ year experience sales in finance, accounting & auditing, or banking.
- Overall knowledge of commercial business and regulations that specifically affect SME or mSME credits.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Leadership experience in managing diverse teams.
- Knowledge of regulatory compliance in financial services.
- Experience in banking or financial institutions.
- Experience in retail lending or digital lending.
- Ability to structure, plan, and execute projects.
Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018, chỉ sau hơn 3 năm , công ty đã phát triển thần tốc với quy mô hơn 150 người , văn phòng liên tục mở rộng diện tích với nhiều trang thiết bị hiện tại.
Công ty đã có rất nhiều đối tác lớn , trong đó có cả những công ty doanh thu tỷ đô, đã lên sàn chứng khoán tại Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm theo chế độ nhà nước ban hành.
- Khám sức khỏe định kỳ 1 năm/1 lần.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ sinh nhật, hiếu, hỉ.
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018
Mission
Chúng tôi mong muốn trở thành một công ty CNTT có thể khắc phục những sai sót, thiếu sót thường gặp trong ngành công nghệ và cung cấp các dịch vụ nhạy cảm một cách nhiệt tình.
Review MIICHISOFT
Làm việc theo năng lực hưởng theo nhu cầu(RV)
Công ty mới thành lập nhưng mọi plan đều rõ ràng(RV)
Sếp trẻ, vui tính, quan tâm nhận viên(RV)