A. POSITION SUMMARY
Support and advise P&CI Leader, Head of P&CI, Local Management and Functions in control monitoring and process improvement, in which supporting process owners to design, implement and monitor their processes and controls as well as managing Fraud and Risk to ensure efficiency of internal control environment.
B. MAIN RESPONSIBILITES
1. Internal Audit & Control Monitoring
- Skilled in leading strategies to monitor KPIs and performance metrics, particularly in compliance and control monitoring within data and business processes.
- Proficient in audit assignments and risk assessments, with experience from KPMG and other analytical roles.
- Experienced in regulatory compliance and internal controls within financial reporting environments.
2. Process & Control Management and Compliance
- Strong expertise in designing and documenting business processes, aligned with global frameworks and standards (e.g., SAP, Tableau, Power BI).
- Developed robust ETL processes, enabling consistent data quality and compliance.
3. Continuous Process Improvement
- Proven record of implementing Lean/Six Sigma methodologies.
- Delivered CPI projects for operational efficiency, such as optimizing data pipelines and fostering a data-driven culture.
4. Fraud Management
- Experience in projects requiring stringent compliance and preventive actions.
- Familiar with handling sensitive issues, such as monitoring and managing real-time data for brand safety.
5. Other Support
- Actively collaborated with internal and external auditors to ensure regulatory compliance and closure of findings.
- Played a consulting role in advising on operational concerns and aligning with strategic goals.
C. JOB REQUIREMENT:
• University graduating in Auditing and Accounting.
• Auditor's Certificate (CPA) - Ministry of Finance (Certificated Public Accountant), or CIA
• At least 5 year experiences in external and internal auditing & accounting.
• Understanding Business Operation and Risk Based Assessment.
• Have experiences on project of continuous process improvement
• Honest, careful, independent, objective
• Sharply to detect audit finding
• Conversant with spoken and written English.
• Good interpersonal, communication and presentation skills.
• Fluent in using PC software: MS office
Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018, chỉ sau hơn 3 năm , công ty đã phát triển thần tốc với quy mô hơn 150 người , văn phòng liên tục mở rộng diện tích với nhiều trang thiết bị hiện tại.
Công ty đã có rất nhiều đối tác lớn , trong đó có cả những công ty doanh thu tỷ đô, đã lên sàn chứng khoán tại Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm theo chế độ nhà nước ban hành.
- Khám sức khỏe định kỳ 1 năm/1 lần.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ sinh nhật, hiếu, hỉ.
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018
Mission
Chúng tôi mong muốn trở thành một công ty CNTT có thể khắc phục những sai sót, thiếu sót thường gặp trong ngành công nghệ và cung cấp các dịch vụ nhạy cảm một cách nhiệt tình.
Review MIICHISOFT
Làm việc theo năng lực hưởng theo nhu cầu(RV)
Công ty mới thành lập nhưng mọi plan đều rõ ràng(RV)
Sếp trẻ, vui tính, quan tâm nhận viên(RV)