ABOUT TIMO
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.
WHAT YOU WILL BE DOING
- Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
- Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
- Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
- Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
- Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
- Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
- Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
- Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
- Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
- Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
- Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
- Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
- Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
- Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.
WHAT WE NEED FROM YOU
- Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
- Has interpersonal skills.
- High sense of responsibility and service excellence.
- Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
- Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
- Has an appropriate appearance and courtesy manner.
- Be able to communicate in English is a plus.
- Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
- Be able to work in shift, including night and weekend.
- Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.
Công ty Cổ phần Tập đoàn Bán lẻ Ba Miền (3M) phát triển và cung cấp giải pháp, sản phẩm hỗ trợ hoạt động kinh doanh, tìm kiếm những công nghệ mới trong lĩnh vực tài chính, bảo hiểm, thương mại điện tử và các giải pháp truyền thông Marketing.
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Bán Lẻ Ba Miền chúng tôi được thành lập với sứ mệnh mang lại các mô hình kinh doanh phù hợp & hiện đại với những giá trị hợp xu thế để NGAY TỨC KHẮC có thê chuyển từ phương thức cho vay truyền thống 0.4 sang phương thức 4.0.
TẦM NHÌN
Trở thành một tập đoàn bán lẻ hàng đầu, cung cấp sản phẩm, hàng hóa và dịch vụ rộng khắp cả nước Việt Nam, hướng đến một nông thôn tươi đẹp.
SỨ MỆNH
Chúng tôi luôn luôn đưa ra các giải pháp xúc tiến thương mại, tìm kiếm các đối tác có năng lực phù hợp để mang đến những sản phẩm hàng hóa và dịch vụ thiết thực cho các vùng nông thôn trên khắp cả nước. Chúng tôi cũng không ngừng nghiên cứu và tìm kiếm những công nghệ mới để mang lại cho lực lượng bán hàng những công cụ bán hàng nhanh chóng và tiện lợi.