Mô tả công việc
- Assists in drawing up the Sales plan annually with the Director of Business Development.
- Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
- Manages Sales rank and file system.
- Collects and follows up on Sales weekly, monthly sales call plan to be submit to Director of Business Development.
- Records the statistics of Sales manpower.
- Submits production reports on for Director of Business Development for monthly operation report.
- Makes sure that working station is well managed, neat and tidy with managed rank and file.
Quyền lợi được hưởng
Candidates will be provided with job details during interview.
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills both in English and Vietnamese.
Yêu cầu hồ sơ
- Please send your application by online, email Thuydung.NGUYEN(acòng)accor.com or direct to
Tên liên hệ: HR Deparment
Địa chỉ: 36 Bạch Đằng, Quận Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
Các lĩnh vực sản xuất kinh doanh chủ yếu :
-Đầu tư, xây dựng trạm cấp nhiên liệu CNG, LPG, dầu ; cung cấp khí CNG, LPG dầu công nghiệp.
-Cung cấp, lắp đặt hệ thống cơ điện cho các công trình dân dụng và công nghiệp.
-Cung cấp, lắp đặt bếp gas ; cung cấp gas LPG dân dụng.
-Cung cấp, lắp đặt điều hòa thông gió dân dụng.
-Kinh doanh, cho thuê bất động sản.
Hiện tổng số cán bộ công nhân viên trong Công ty trên 60 người được tổ chức quản lý khoa học, chặt chẽ. Công ty có đội ngũ cán bộ quản lý, kỹ thuật giỏi, là các kỹ sư lâu năm nhiều kinh nghiệm, và có đội ngũ công nhân lành nghề thường xuyên được tập huấn, đào tạo bởi chuyên gia của các hãng cung cấp.