Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập Đoàn Merap

Chăm sóc sức khỏe
Vận tải
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán

Việc làm Tập Đoàn Merap

Cập nhật 17/01/2025 10:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Merap
Culturist - Chuyên viên Văn hóa
Tập Đoàn Merap 1.0★
2 đánh giá 84 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
  • Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
  • Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
  • Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
  • Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
  • Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
  • Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
  • Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
  • Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
  • Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
  • Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference. 
  • Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
  • Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
  • Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
  • Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participating in periodic team bonding activities
  • Develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management

Work Experience

  • At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
  • Concierge experience is of advantage

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
  • Very good command in spoken and written English
  • Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Merap
Tập Đoàn Merap Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
89 Trần Thiện Chánh, P.12, Quận 10, Hồ Chí Minh

MERAPLION là công ty dược hàng đầu tại Việt Nam với tầm nhìn trở thành Chuyên gia hàng đầu trong việc Chăm sóc, Bảo vệ Sức Khỏe gia đình Việt Nam (và mở rộng khu vực Đông Nam Á).

Cùng với quá trình 24 năm phát triển, tiền thân MERAPLION là công ty dược MERAP với thế mạnh là tập trung nghiên cứu phát triển sản phẩm, năng lực thấu hiểu người tiêu dùng Việt Nam và sức mạnh hệ thống phân phối đa kênh, đến nay MERAP sở hữu nhiều thương hiệu dẫn đầu như thuốc nhỏ mắt OSLA, Nước biển sâu XISAT; Thuốc súc họng Medoral, … Trong khi đó, đối tác LION Nhật Bản với lợi thế về R&D, công nghệ sản xuất tiêu chuẩn Nhật trên toàn cầu, sản phẩm chất lượng cao, sở hữu nhiều thương hiệu quốc tế, hệ thống phân phối đa quốc gia. Từ ngày 1.3.2023, MERAPLION chính thức hợp tác góp phần nâng tầm thương hiệu công ty Dược tại Việt Nam.


Review Tập Đoàn Merap

1.0
2 review

15/05/2024
Kế toán thanh toán tại Hồ Chí Minh

Văn hoá ở đây phải nịnh bợ, thảo mai a dua với nhau nếu không bị đánh giá thiếu hoà đồng.

19/07/2024
Chuyên viên hoạch định tài chính tại Hồ Chí Minh

Biết nhậu hẵng nộp đơn bằng thôi bị out sớm (rw)

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Merap

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Merap? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Merap

Tập Đoàn Merap

Click để đánh giá