Mô tả công việc
1. Customer database:
- Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
- Foster strong relationships with existing clients;
- Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
- Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
- Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
- Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
- Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.
3. Catering Operations:
- Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
- To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
- Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
- Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.
4. Service quality & Customer service:
- Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
- Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
- Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.
Other duties as assigned by the Sales Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
- Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;
2. Skills:
- Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to conduct market research will be essential.
3. Personality:
- Clever, ability to work independently;
- Resulted oriented, proactive & honestly;
- Ability to work under stress;
- Passion for delivering exceptional levels of guest service.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
* CHÚNG TÔI LÀ AI
Chúng Tôi Làm, Bạn Cảm Nhận
Tiền thân là Tổng Công ty Tín Nghĩa với hơn 20 năm hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh xăng dầu. Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu Xăng dầu Tín Nghĩa (Pelio) tự hào là thương hiệu xuất nhập khẩu xăng dầu uy tín ở khu vực phía Nam. Với mạng lưới hơn 50 trạm xăng dầu bán lẻ và hơn 50 đại lý, thương nhân phân phối, Công ty đang dần khẳng định vị thế của mình, hướng đến mục tiêu top 5 doanh nghiệp xăng dầu lớn nhất Việt Nam.
* CHỌN LỰA CHÚNG TÔI
Pelio Tín Nghĩa - Đúng Về Chất, Đủ Về Lượng
Pelio tập trung vào cung cấp các sản phẩm, dịch vụ và giải pháp liên quan đến ngành năng lượng cho các đối tác và khách hàng nội địa cũng như quốc tế. Với phương châm bán hàng “Đúng về chất, đủ về lượng”, đến nay uy tín thương hiệu Xuất nhập khẩu Xăng dầu Tín Nghĩa đã được khẳng định, thu hút ngày càng nhiều khách hàng trong và ngoài tỉnh.
Bên cạnh sự phát triển về sản phẩm, dịch vụ, Công ty còn chú trọng đến ươm mầm tài năng trong ngành xăng dầu. Bên cạnh sự mở rộng về quy mô kinh doanh, quy mô nhân sự trong những năm qua cũng theo đó không ngừng tăng với hơn 400 nhân viên. Mỗi cá nhân là một mảnh ghép hoàn hảo tạo nên sức mạnh của Công ty, tin chắc sức mạnh ấy sẽ góp phần đưa Công ty ngày càng tiến xa hơn trong tương lai.
* NĂNG LỰC
Phục Vụ Chuyên Nghiệp, Đẳng Cấp Thế Giới
Tại Pelio, Chúng tôi cung cấp các giải pháp năng lượng thực tiễn, hiệu quả và bền vững thông qua các sản phẩm, dịch vụ cho các đối tác, khách hàng và người tiêu dùng trực tiếp.