Mô tả công việc
Data Management
- Update, arrange personal data, labor contract, appendix, promotion, demotion, movement, reward, disciplinary, termination and other documents of employees
- Update, manage employee data on HR application
- Monitor, control policy system of company
- Store, preserve documents of labor, salary, bonus, insurance, personal income tax
- Manage and update HRM software (FPT, SAP)
Payroll
- Check, supervise attendance record for employees
- Manage leave, over time
- Calculate incentives, allowances
- Calculate salary, pay salary, bonus
Insurance
- Monitor and update data on increase, decrease of social insurance, health insurance, unemployment insurance with insurance agencies
- Complete documents, contact to insurance agencies for social insurance, health insurance, unemployment insurance benefits of employees
Personal Income Tax
- Register tax codes and dependents
- Make PIT declaration, monthly PIT payment
- Make PIT finalization
Others
- Report for labor, insurance, personal income tax with government and company internal
- Promptly update law for adjusting benefits, policies, salaries
- Answer questions related to policies, salaries and others to employees
- Perform other tasks under direction of manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree of Human Resources Management, Accounting
- At least 3 year experiences in C&B
- Experience in using HR application for labor management and payroll
- Priority for candidates who have experience in restaurant / fast food / hotel
- Good English is a priority
- Understand Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax Law
- Good at Microsoft Office, Excel, Power Point, especially in Excel
- Good at management, communication, analyzation, solving problem
- Carefulness, honest, responsibility
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thế Kỷ(Tập đoàn Cengroup) là tập đoàn lớn bao gồm 9 công ty thành viên, cung cấp đầy đủ các loại hình kinh doanh và dịch vụ bất động sản như: đầu tư, môi giới, sàn giao dịch, thẩm định giá, quản lý khai thác, tư vấn đào tạo, truyền thông – đáp ứng các yêu cầu khắt khe của luật định và thỏa mãn mọi yêu cầu, lòng tin của Chủ Đầu Tư và khách hàng
Với các dịch vụ đầy đủ, trụ sở chính của Tập Đoàn Cengroup được đặt tại Hà Nội và các văn phòng chi nhánh được đặt tại Hạ Long, Đà Nẵng, Sài Gòn. Đội ngũ nhân viên lên đến gần 1700 người cùng với hàng ngàn đại lý và cộng tác viên khác . Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư các dự án bất động sản, CENGROUP còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản - Hệ thống Siêu thị dự án Bất động sản STDA
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.
Review Tập đoàn Cengroup
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, không gian đẹp (Anphabe)
Môi trường năng động vui vẻ, thoải mái chế độ đãi ngộ tốt....(Indeed)
Làm ăn thiếu chuyên nghiệp nợ lương, nợ hoa hồng (GG)