Việc làm Thành Đô

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Thành Đô
Inside Sales/Sales Support Executive
Thành Đô
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

· Build up relationship with the counterpart at customer’s premises, but the Sales Support do not perform the tasks of a full-fledged Key Account Coordinator

· Actively update costs and selling rates in coordinate with Account Owner

· Actively introduce and build up relationship with customer

· Actively quote within standard KPI the customer for new enquiries and new lanes

· Procurement of costs: Overseas contact for rate request after get information from Sales Executive.

· Prepare official quotation and submit to customer on timeline. KPI: General cargo 1 days, other 2 days

· Help to promote growth of business of customer with Rhenus by developing relationship and upselling existing and new business.

· Support Sales Executive in term of follow customer documentation for new customer/new instruction such as customer company register, Por Por 20 and others document relating to customs clearance process.

· Work with company ticketing system according to given SOP until ticket is closed.

· Create necessary company documentation in order to set up customer and its shipment handover to Operations (JI, etc.).

· Be standby for customer in case of operational issue and solve or escalation in order to involve account owner on time

· Arrange and prepare others information per management assignment and response to enquiry timely including others special assignment:

o Support to qualify potential customer to Sales Executive: sales campaigns, cold calls etc. (outside of daily tasks of account owner to sales support)

Any others job assigned by superior

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree or higher in business, logistics or any related fields
  • At least 1-2 year(s) experience in marketing, freight forwarding business or related fields
  • Good knowledge of freight forwarding and logistics service
  • Possess strong interpersonal skills and be able to work independently
  • Knowledge in computer system and Microsoft Office, Word
  • High attention to detail
  • Good geographical knowledge, both global and locally.
  • Good command in written and spoken English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
352 đường Giải Phóng, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty cổ phần Thành Đô tại Hà Nội chuyên:

- Tư vấn lắp đặt, xây dựng siêu thị

- Lắp đặt trang thiết bị siêu thị

- Đào tạo chuyển giao công nghệ

- Cung cấp phần mềm quản lý và bán hàng

- Cung ứng hàng hóa cho siêu thị và cửa hàng bán lẻ

- Chuyên phân phối hàng tiêu dùng

- Cung cấp phần mềm họp trực tuyến

Những nghề phổ biến tại Thành Đô

Bạn làm việc tại Thành Đô? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thành Đô

Thành Đô

Click để đánh giá