Mô tả công việc
1. Responsible for checking in /out guests.
2. Security measures are to be taken in handling of room keys and guest information in the computer
3. Play a role as a link between guest and management to communicate with guest to find out guest’s expectation in order to improve the service standards.
4. Handling of cash advance or cash received upon check-out.
5. To perform any other duties as required by the GS Manager or the Management.
Quyền lợi được hưởng
1. Monthly service charge
2. Lunch allowance
3. 14 paid day on leave per year
4. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance, 24/24 accident insurance
5. Professional training and personnel activities organized periodically
6. Career development opportunities at internal organizations
7. Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
- High school degree
- At least 1 year relevant experience in the hospitality industry.
- Possess good public relations and presentation skills
- Customer oriented attitude and pleasant disposition is essential
- Good English communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần Thành Đô tại Hà Nội chuyên:
- Tư vấn lắp đặt, xây dựng siêu thị
- Lắp đặt trang thiết bị siêu thị
- Đào tạo chuyển giao công nghệ
- Cung cấp phần mềm quản lý và bán hàng
- Cung ứng hàng hóa cho siêu thị và cửa hàng bán lẻ
- Chuyên phân phối hàng tiêu dùng
- Cung cấp phần mềm họp trực tuyến