Mô tả công việc
- Maintain current Sales’s market and Business and new customer development.
- Follow-up the customer’s orders once placing PO/ production plan/ request shipment schedule/ payment plan/ documents checking.
- Handle customer enquiries as and when required.
- Timely report to General Manager in form of weekly updates about market information, competitor situation, customer situation.
- Responsible for managing overdue customers: Monitoring overdue, urging the payment, handling overdue related issues.
- Follow-up inventory and make sure delivery PO within month, limit long-term inventory (over 3 month).
- Perform other jobs as requested of superiors.
Yêu cầu công việc
-At least 2 years-experience working as Foreign Trade.
- Experience in B2B sales.
-Bachelor Degree, majoring in Economics, Business Administration or relevant field.
-Good at Microsoft Office and good at English communication.
-Chinese communication (prioritize).
-Experienced in paper industry, packaging is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Công ty CP Thương mại Dịch vụ Tổng hợp Hai Bà Trưng chính thức đi vào hoạt động từ ngày 10/07/1992. Công ty có trụ sở đặt tại địa chỉ số 25, Lê Đại Hành, phường Lê Đại Hành, quận Hai Bà Trưng, TP. Hà Nội.
Lĩnh vực kinh doanh
- Sản xuất buôn bán hàng hoá tiêu dùng, tư liệu sản xuất, hàng thủ công mỹ nghệ, vật liệu xây dựng, hàng nông lâm sản, thực phẩm, hàng công nghiệp.
- Kinh doanh xuất nhập khẩu hàng hoá tiêu dùng, vật tư, nguyên liệu, thiết bị sản xuất, hàng thủ công mỹ nghệ,
- Liên doanh liên kết làm đại lý, uỷ thác giới thiệu hàng hoá cho các thành phần kinh tế trong và ngoài nước.
- Dịch vụ du lịch, lữ hành visa, cho thuê nhà. Dịch vụ về ăn uống, văn hoá, sách báo, băng nhạc...
- Mua bán cổ phiếu.