Location: Hanoi (TID Center, 4 Lieu Giai, Ba Dinh)
Department: Business Development
Level: Middle/Senior
We are looking for a B2B Business Development to join our young and energetic Business Development Department in Vietnam. As a Business Development member in our team you’ll have the opportunity to learn and grow with our team to be professional sales and foster your career path with the growth of a startup from Silicon Valley. Our startup culture will bring you chance and challenge, you will never have a boring day with ELSA.
- Develop a robust pipeline of opportunities with potential B2B clients, through traditional approaches (such as cold/warm calls and emails, networking) and creative marketing campaigns (in collaboration with marketing team)
- Present our company to potential clients
- Identify client needs and suggest appropriate solutions
- Collaborate with product team and customer support team to deliver customized product solutions and satisfactory services
- Build long-term trusting relationships with clients
- Proactively seek new business opportunities in the market to contribute to short-term, medium-term, long term growth.
- Build and optimize in-house best practices for business development
- Report weekly/monthly/quarterly results
Requirements:
- At least 2 years experience with track record in Business Development or similar roles
- Hands-on experience with multiple sales techniques (including cold calls), deliver engaging presentations
- Has experience in Education/Training is a plus
- Experience with CRM
- Excellent communication and negotiation skills, networking skills
- English proficiency in listening, speaking, reading and writing.
Benefits:
- Package salary: base salary (up to 20M Gross) + monthly incentive + allowances
- Working time: Mon-Fri (9am – 6pm), flexible working hour, hybrid working
- Up to 16 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
- Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
- Full social insurance
- Free ELSA Premium courses to polish your language skills
- Phone allowances
- Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
- Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
- Monthly/quarterly/Annual awards to celebrate your achievements
How to apply:
Send your CV to [email protected] as soon as possible. Apply now to maximize your talents and make a real impact
Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.