![Công Ty Cổ Phần Tin Học – Viễn Thông Hàng Không ( Aits) Công Ty Cổ Phần Tin Học – Viễn Thông Hàng Không ( Aits)](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/1657417894933-untitled-design-11-1694272629.png)
• Analyze market trends and competitors to identify business opportunities.
• Oversee and evaluate marketing campaigns from planning to execution.
• Monitor and manage the marketing budget effectively.
• Work closely with other departments to ensure consistency and effectiveness.Qualifications:
• A bachelor's degree in marketing, Business, or a related field.
• Minimum of 1 year in marketing and campaign planning.
• Proficient in digital marketing tools and techniques.
• Excellent content creation and writing skills.
• Ability to execute effective social media and email marketing campaigns.
• Advantage: Graduates from RMIT or oversea students from Australia.
Skills:
• Excellent planning and time management skills.
• Strong analytical and problem-solving abilities.
• Good communication and teamwork skills.
• Proficiency in marketing analysis tools and software.
• Deep understanding of market trends and consumer behavior.• Income: 12-15 million VND + Bonus.
• Welfare: Department bonuses, 13th-month salary, social and health insurances.
• Activities: Monthly company parties, at least one annual trip.
• Training: Professional training from Yarraland on Australian real estate.
• Yarraland offers healthy work-life balance, flexible schedules, and opportunities for growth and professional development.
![Công Ty Cổ Phần Tin Học – Viễn Thông Hàng Không ( Aits) Công Ty Cổ Phần Tin Học – Viễn Thông Hàng Không ( Aits)](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/1657417894933-untitled-design-11-1694272629.png)
Nằm trong chủ trương chung về phát triển Vietnam Airlines (VNA) thành một Tập đoàn Kinh tế mạnh, các cấp Lãnh đạo của VNA đã nhìn nhận Công nghệ Thông tin - Viễn thông (CNTT-VT) là một trong những trọng tâm phát triển trong giai đoạn mở cửa bầu trời và cạnh tranh trong Thương mại Điện tử toàn cầu. Việc thành lập Công ty Cổ phần Tin học - Viễn thông Hàng không (AITS) được triển khai theo định hướng của Đảng và Nhà nước trong giai đoạn hội nhập nền Kinh tế, mở rộng quan hệ trên thương trường và nâng cao năng lực cạnh tranh với các Hãng hàng không trên thế giới và trong khu vực.
AITS được thành lập ngày 11/11/2008 và đi vào hoạt động chính thức từ ngày 01/01/2009 với mô hình Công ty Cổ phần hoạt động trong lĩnh vực CNTT-VT, xử lý dữ liệu với sự tham gia của các cổ đông sáng lập là Tổng Công ty Hàng không Việt Nam (VNA), Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam (VNPT) và Công ty cổ phần Tập đoàn HiPT (HiPT).
Những nghề phổ biến tại AITS
Bạn làm việc tại AITS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo AITS](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/1657417894933-untitled-design-11-1694272629.png)