Mô tả công việc
People
Demonstrate co-operation and trust with colleagues, teams and across departments
Communicate well to ensure effective shift hand-overs
Actively participate in and conduct organised meetings
Interact with department and hotel staff in a professional and positive manner to foster good rapport, promote team spirit and ensure effective two way communication
Financial
Maintain the hotel in your qualified trade to the desired standard.
Initiate/identify project work required throughout the hotel.
Guest Experience
Handles guest complaints, claims and problem solving of all aspect related to the engineering equipment.
Carry out any minor repairs to guest rooms or public areas
Follow up sudden function or sudden request of equipment in order to meet guest satisfaction
Responsible Business
Recycles where-ever possible and enforces cost saving measures to staff.
Supports and initiate programs for the improvement procedures and the reduction of energy and utility costs
Accountability
Supervise a maintenance staff/ Boiler attendant/trade man/handyman.
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Vocational Certificate in Engineering or equivalent
- 1 year of relevant experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập vào năm 1992, TTT Corporation là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực thiết kế, trang trí và thi công nội thất; sản xuất và cung cấp sản phẩm nội thất trên nhiều hạng mục công trình như khách sạn, khu nghỉ mát (resorts), căn hộ cao cấp và văn phòng.
Tính đến nay, TTT đã thực hiện được hơn 5000 dự án cho hơn 2000 khách hàng trong đó: Sheraton, Pullman, Vinpearl, Novotel, Somerset, Unilever, Adidas, Deloitte, Erns & Young, HSBC, Pepsi, Vietnam Airline, California Fitness & Yoga, Citibank, Intel, P&G …
24 năm qua, với đội ngũ 400 nhân viên và 800 công nhân chuyên nghiệp, TTT đã xây dựng nên một gia đình giàu truyền thống và đậm nét văn hóa từ những con người TTT đầy sáng tạo, uy tín, có tinh thần đồng đội, khả năng chịu áp lực công việc cao và luôn luôn cầu tiến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1992
Mission
Tiên phong về công nghệ, chuyên nghiệp trong công việc sáng tạo, TTT không chỉ kiến tạo không gian sống mà còn giúp con người cảm nhận được cuộc sống tươi đẹp, hoàn hảo.