Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần xây dựng VIKI hoạt động chính trong lĩnh vực xây dựng dân dụng và công nghiệp, thiết kế các công trình công nghiệp, lập dự án đầu tư. Công ty cổ phần xây dựng VIKI không ngừng lắng nghe, nghiêm túc phấn đấu nâng cao chất lượng phục vụ, nâng cao năng lực cạnh tranh, cải tiến quy trình quản lý và cải thiện chất lượng phục vụ vì khách hàng và cộng đồng. Tuy mới thành lập nhưng doanh nghiệp đang từng bước khẳng định vai trò và vị trí của mình trong lĩnh vực xây dựng. Với nền tảng phát triển bền vững và tuân thủ những tiêu chí trong kinh doanh, doanh nghiệp đã từng bước tạo dựng được thương hiệu trên thị trường xây dựng.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo quy định của Luật lao động và của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Thưởng ngày lễ, Tết, nghỉ mát, thưởng doanh thu các dự án
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 01/06/2020
Mission
Con người Công ty cổ phần xây dựng VIKI luôn được trau dồi, tu dưỡng và ý thức được sứ mệnh phục vụ khách hàng, cộng đồng của mình. “ Uy tín - Chất lượng – Sức trẻ ” luôn là phương châm mà mỗi con người ở Công ty cổ phần xây dựng VIKI luôn trăn trở trong tim và phấn đấu.