Mô tả công việc
- Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Immediately updating serious cases/inconstant situations.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
- Proactively updating information/knowledge about customer service.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in Korean (Listening, Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
- Basic English skills
- Graduated from High school or Higher Education
- Loud and clear voice
- QTSC Building 1 - No. 14 Street, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh City.
Quyền lợi được hưởng
- Total Salary up to: 23.200.000 VND/month, including:
+ Base Salary: 21.500.000 VND
+ Meal Allowance: 500.000 VND
+ KPI Incentive: 900.000 – 1.200.000
+ 100% salary in 2-month probation time.
- Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
- Accident insurance 24/7.
- 14 days of leave/year.
- Annual Health Checkup.
- Participate in training courses on skills and profession.
- Experiencing a clear promotion path.
- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
- Having any 2 days off/week.
- Shift: Rotate 24/7, 9 hours/shift (including 1.5 hours of rest)
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00;
12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00;
21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Fuji Fruit – Thương hiệu trái cây nhập khẩu cao cấp, trực thuộc quản lý của Công ty CP xuất nhập khẩu Fuji.
Tính đến tháng 12/2021, Fuji Fruit đã phát triển hệ thống hơn 40 cửa hàng, tại 14 tỉnh/thành phố, mục tiêu đến năm 2025 có 150 điểm bán lẻ trên toàn quốc.
Định hướng 2025 trở thành “Chuỗi bán lẻ số 1 Việt Nam trong lĩnh vực hoa quả nhập khẩu, đảm bảo sự lựa chọn đa dạng phong phú và có lợi cho sức khỏe của người tiêu dùng”.