Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Building trust and providing excellent services to potential clients.
• Handling full-cycle of B2B Sales process from prospecting, pitching/presenting, and closing deals &
get feedback from clients.
• Acting as a contact point between the client and internal operating teams during the contract
• Implementation period to deliver the best excellent service.
• Coordinate with Operations Department to complete the service and meet the customers’ requirements.
• Contact clients to ascertain the client’s satisfaction with the service.
• Keep close relationships for retention of clients.
• Respond to termination notices & follow up on the process of the contact’s liquidation.
• Renegotiate service agreements by conducting fresh surveys/audits or educating users of the services, and introducing new services that be suitable to the client.
• Other tasks are required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
· Excellent communication, presentation, and negotiation skills
· Can communicate in English
· Sales-focus, results-oriented, and a good team player who can work in a fast-paced environment
· Quick response to customers and a strong sense of customer orientation
· Proactive, positive, and self-motivated with the ability to work without close supervision
· Experienced in healthcare business development is an advantage but it’s not a must requirement - we are willing to train you.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Fuji Fruit – Thương hiệu trái cây nhập khẩu cao cấp, trực thuộc quản lý của Công ty CP xuất nhập khẩu Fuji.
Tính đến tháng 12/2021, Fuji Fruit đã phát triển hệ thống hơn 40 cửa hàng, tại 14 tỉnh/thành phố, mục tiêu đến năm 2025 có 150 điểm bán lẻ trên toàn quốc.
Định hướng 2025 trở thành “Chuỗi bán lẻ số 1 Việt Nam trong lĩnh vực hoa quả nhập khẩu, đảm bảo sự lựa chọn đa dạng phong phú và có lợi cho sức khỏe của người tiêu dùng”.