Main Target:
Coordinate with Head of Total Rewards and team members to plan, build, and implement Recognition and Rewards policies in alignment with the internal Human Resources strategy and the flexibility of company operations, ensuring a competitive market position.
Main Responsibilities:
Compensation & Benefits Management
Coordinate with senior management to develop and implement Compensation and Benefits solutions that align with general operations and support the company's transformation process.
Act as a focal point to deploy, guide, and propose the development of supporting tools to ensure effective policy implementation.
Policies Development & Analysis
Participate in developing and proposing continuous adjustments to the payroll process and system, including Job Evaluation, Salary Scales, Workforce Planning, short-term/long-term C&B policies, Commissions & Bonuses Schemes, and RNR policies for employees. Ensure these adjustments align with the company's strategic goals, maintaining internal equity and market competitiveness.
Coordinate with senior management and project teams to plan and conduct market surveys regarding C&B practices. Participate in researching market trends and fluctuations, providing analysis and relevant adjustments to C&B policies in accordance with talent management and operations strategies.
Analyze and evaluate internal data to develop effective HR and benefits reports.
Periodically coordinate with internal departments to adjust C&B policies, Commissions and Bonuses KPI Policies, and Push Sales initiatives.
Employee Data & Organizational Structure Management
Manage the job titles hierarchy system and Job Grade & Scale evaluation methods to ensure these systems are consistent, secure, and aligned with internal equity and market competitiveness.
Analyze, propose, adjust, and evaluate job positions.
Propose and implement necessary procedures related to organizational structure within the scope of responsibility.
Act as a focal point for implementing organizational projects, training, communication, guidance, and consulting on Mercer's job position assessment system.
Coordinate with Head of Total Rewards and team members to plan, build, and implement Recognition and Rewards policies in alignment with the internal Human Resources strategy and the flexibility of company operations, ensuring a competitive market position.Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements:
Bachelor's Degree in a related field (Economics, Finance, Marketing, Management Information Systems, etc.).
Over 2 years of experience in planning and managing human resource policies.
Ability to work both independently and as part of a team.
Excellent critical thinking, analytical, and synthesis skills.
Proficient in Excel and analytical tools.
Good command of English is an advantage.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
VHomes luôn dẫn đầu trong hệ thống phân phối Bất động sản cao cấp – trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu về lĩnh vực dịch vụ Bất Động Sản. Trải qua bao biến động, thăng trầm của thị trường bất động sản VHome luôn tự hào là đối tác chiến lược của Vinhomes. Chúng tôi tập trung vào các sản phẩm trọng tâm và đặc biệt mở rộng các sản phẩm gia tăng giá trị và tiện ích sống cho khách hàng.Với tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững VHome phấn đấu trở thành Doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam về các dịch vụ Bất động sản phân khúc cao cấp."Mục tiêu xây dựng VHome trở thành 1 doanh nghiệp bất động sản uy tín, chuyên nghiệp và vững mạnh, trở thành thương hiệu được tin cậy đối với khách hàng và các đối tác. Đây chính là nền tảng để về dài hạn, chúng tôi sẽ phát triển VHome trở thành 1 công ty đa ngành xoay quanh trục bất động sản để có thể phục vụ tốt nhất cho các khách hàng đã mua bất động sản của chúng tôi”