Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Management
- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.
2. Administration - office
- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.
- Managing corporate legal records.
- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).
3. Human Resources:
- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.
- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.
- Checking monthly payroll, payslip make annual reports
- Handling of industrial relations issues.
- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.
- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...
4. Recruitment / training / policy
- Ensuring human resource needs for all departments in the company.
- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.
- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.
5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:
- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.
- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...
6. Be in charge of implementation of customer assessments:
- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.
- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.
- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.
- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.
- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.
- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.
7. Detailed jobs will be discussed more in interview.
Yêu Cầu Công Việc
- Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related
- Good English (4 skills) and computer skills
- Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.
- Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.
- 5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.
- Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần đầu tư địa ốc Khang An tiền thân là công ty TNHH Đo đạc Tư vấn Kinh doanh Nhà Khang An, ngày 01/02/2002 chính thức đi vào hoạt động với vốn điều lệ ban đầu là 20 tỷ đồng, hoạt động trong lĩnh vực Đo đạc địa chính, môi giới bất động sản, kinh doanh nhà ở, xây dựng dân dụng, công nghiệp tại địa chỉ số 582D Xa lộ Hà Nội, Phường An phú, Quận 2, TP. HCM.
Kể từ khi chuyển đổi loại hình hoạt động, hiện nay công ty Khang An hoạt động với cơ cấu cổ đông 100% cổ đông trong nước sở hữu vốn điều lệ. Khang An hiện là một trong những công ty mạnh trong ngành kinh doanh bất động sản, xét về quy mô vốn và khả năng sinh lợi, đồng thời Công ty đã xây dựng được thương hiệu trong ngành bất động sản và trong lòng nhà đầu tư nên có rất nhiều đối tác muốn được hợp tác với Công ty Khang An. Hơn nữa, Công ty Khang An có lợi thế vượt trội mà các công ty khác không thể có được và lợi thế này sẽ quyết định lợi thế cạnh tranh trong tương lai giữa các công ty hoạt động trong ngành địa ốc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần đầu tư địa ốc Khang An tiền thân là công ty TNHH Đo đạc Tư vấn Kinh doanh Nhà Khang An, ngày 01/02/2002 chính thức đi vào hoạt động
Mission
- Định hướng phát triển, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.