Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job description
The HR Manager will provide comprehensive oversight of all areas of HRM, including recruitment, learning & development, compensation & benefits, and employee relations for its school’s system (CISS) and business units. HR Manager will report directly to the MD, perform a full range of duties, including but not limited to:
HR strategy and planning:
- Develop and implement HR strategies and initiatives that support the company's mission, vision, and strategic goals.
- Partner with senior leadership to identify HR priorities and align HR strategies with business objectives.
- Lead workforce planning efforts to anticipate and address staffing needs and talent gaps.
Performance Management and Development:
- Establish performance management processes to set clear expectations, provide feedback, and evaluate employee performance.
- Provide coaching and support to managers on performance management best practices and techniques.
- Identify opportunities for employee development and career advancement through training, mentoring, and succession planning initiatives.
Talent Acquisition and Management:
- Oversee the recruitment and selection process to attract and hire qualified candidates for key roles in the organization.
- Develop employer branding initiatives to position the company as an employer of choice in the securities industry.
- Implement effective onboarding programs to ensure new employees are integrated seamlessly into the organization.
Compensation and Benefits Administration:
- Design and administer competitive compensation and benefits programs to attract and retain top talent.
- Conduct regular benchmarking studies to ensure the company's compensation and benefits packages remain competitive in the market.
- Ensure compliance with relevant laws and regulations governing compensation and benefits.
Employee Relations and Engagement:
- Foster a positive work environment and company culture that promotes employee engagement and productivity.
- Handle employee relations issues and grievances in a fair and consistent manner, ensuring compliance with company policies and legal requirements.
- Develop and implement employee recognition programs to reward and motivate high performers.
HR Compliance and Risk Management:
- Stay abreast of changes in employment laws and regulations and ensure company policies and practices are compliant.
- Develop and implement HR policies and procedures to mitigate legal and regulatory risks.
- Conduct audits and assessments to monitor HR compliance and identify areas for improvement
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s or higher degree in HRM, Business Administration or relevant to the HRM field.
- At least 7-10 years’ experience in international HRM, relevant position of HR Director for K-12 education would be an advantage
- Proven experience in HR leadership roles within the industry relating to education and training or service industry
- In-depth knowledge of HR principles, practices, and employment laws.
- Strong leadership and management skills, with the ability to inspire and motivate a team.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships at all levels of the organization.
- Strategic thinker with the ability to translate business objectives into HR initiatives.
- Analytical mindset with the ability to use data and metrics to drive decision-making.
- Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities effectively.
- Strong verbal and written communication in both Vietnamese and English
- Superior interpersonal and coaching skills including patience and ability to work well with staff at all levels.
- Hands on experience in administering a major HR software system e.g. HRIS, ERP, SAP etc.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần đầu tư địa ốc Khang An tiền thân là công ty TNHH Đo đạc Tư vấn Kinh doanh Nhà Khang An, ngày 01/02/2002 chính thức đi vào hoạt động với vốn điều lệ ban đầu là 20 tỷ đồng, hoạt động trong lĩnh vực Đo đạc địa chính, môi giới bất động sản, kinh doanh nhà ở, xây dựng dân dụng, công nghiệp tại địa chỉ số 582D Xa lộ Hà Nội, Phường An phú, Quận 2, TP. HCM.
Kể từ khi chuyển đổi loại hình hoạt động, hiện nay công ty Khang An hoạt động với cơ cấu cổ đông 100% cổ đông trong nước sở hữu vốn điều lệ. Khang An hiện là một trong những công ty mạnh trong ngành kinh doanh bất động sản, xét về quy mô vốn và khả năng sinh lợi, đồng thời Công ty đã xây dựng được thương hiệu trong ngành bất động sản và trong lòng nhà đầu tư nên có rất nhiều đối tác muốn được hợp tác với Công ty Khang An. Hơn nữa, Công ty Khang An có lợi thế vượt trội mà các công ty khác không thể có được và lợi thế này sẽ quyết định lợi thế cạnh tranh trong tương lai giữa các công ty hoạt động trong ngành địa ốc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần đầu tư địa ốc Khang An tiền thân là công ty TNHH Đo đạc Tư vấn Kinh doanh Nhà Khang An, ngày 01/02/2002 chính thức đi vào hoạt động
Mission
- Định hướng phát triển, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.