Mô tả công việc
1. Develop and implement comprehensive Destination Marketing Plan & Budget management aligned with business objectives;
2. Maintain consistent brand messaging across all marketing materials and channels. Develop strategies to enhance brand awareness and loyalty;
3. Plan, execute and manage multi channels marketing campaigns, including Digital, Social Media, Email, and traditional media. Monitor campaign performance and make data-driven adjustments to improve the outcomes;
4. Be responsibe for the creation of compelling marketing content, including blog posts, social media updates, website content, and email newsletters. Ensure all content aligns with brand and messaging and voice;
5. Conduct Market Research to identify new opportunities, understand customer needs, and stay ahead of industry trends. Analyse competitor activities and market conditions to brainstorm new & creative marketing strategy;
6. Manage online marketing which are including SEO, PPC, social media marketing, and display advertising campaigns;
7. Use analytics tools to track and report on the effectiveness of digital campaigns;
8. Monitor expenditures and return on investment (ROI) for marketing activities;
9. Work closely with sales & marketing from different internal departments and external units to ensure alignment and support for marketing initiatives;
10. Build and maintain relationships with external partners such as advertising/media agencies, vendors, businesses;
11. Lead, mentor, and develop the marketing team, fostering a collaborative and innovative environment. Set clear goals and expectations and provide regular feedback and performance evaluations (KPI);
12. Coordinate with internal Business Units in term of the co-promotion program, events and others;
13. Prepare weekly/monthly reports and submit to Director of Property Sales;
14. Other tasks and responsibilities are assigned by Director of Property Sales or upper division.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
2. Knowledge of marketing-related business practices, including advertising, market research, technology and budgeting;
3. Proficient with marketing-related software programs;
4. A history of planning successful product launches and events;
5. Effective communication skills and adaptable communication style for interacting with team members, upper management and clients;
6. Time management and organization skills for planning and executing both large and small marketing projects and initiatives;
7. Leadership skills to motivate team members and manage conflicts;
8. Analytical and problem-solving skills for coming up with ideas to increase demand for products and services;
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Công Ty Cổ Phần Hữu Hạn Vedan Việt Nam (Vedan Việt Nam) được thành lập từ năm 1991 tại xã Phước Thái, huyện Long Thành, tỉnh Đồng Nai, phía Đông Nam thành phố lớn nhất của Việt Nam – Thành phố Hồ Chí Minh, trên diện đất rộng 120ha, hiện nay công ty đã đưa vào hoạt động các công trình bao gồm: Nhà máy tinh bột nước đường, Nhà máy bột ngọt, Nhà máy tinh bột biến tính, Nhà máy Xút-axit, Nhà máy Lysine, Nhà máy phát điện có trích hơi, Nhà máy PGA, Nhà máy phân bón hữu cơ khoáng Vedagro dạng viên, Hệ thống xử lý nước thải bằng công nghệ tiên tiến, Cảng chuyên dùng Phước Thái Vedan, các công trình, cơ sở hạ tầng tại các khu vực hành chính, cư xá, giáo dục đào tạo…
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định pháp luật. Bảo hiểm sức khỏe cho cán bộ cấp cao.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động tham quan, thi đấu thể thao, ca nhạc, báo tường.
- Sự kiện: ngày quốc tế thiếu nhi, ngày 8/3, year and party…
Lịch sử thành lập
- Năm 1991, Chính thức thành lập Công ty Cổ Phần Hữu Hạn Vedan Việt Nam
- Năm 1994, Hoàn thành xây lắp cơ sở thiết bị sản xuất giai đoạn 1 và thiết bị cơ sở hạ tầng cầu cảng. Thành lập chi nhánh Công ty CPHH Vedan Việt Nam tại Hà Nội
- Năm 1995, Hoàn thành nhà máy lên men bột ngọt
- Năm 1996, Hoàn thành nhà máy Lysine
- Năm 1997, Thành lập Nhà máy tinh bột mỳ Phước Long
- Năm 2001, Thành lập Công ty TNHH ORSAN Việt Nam
- Năm 2003, Thành lập Nhà máy chế biến tinh bột mì Bình Thuận. Công ty Vedan International đã chính thức lên sàn giao chứng khoán tại Hồng Kông
- Năm 2005, Thành lập Công ty TNHH VEYU
- Năm 2006, Thành lập Nhà máy tinh bột mỳ Hà Tĩnh
Mission
Sứ mệnh của Vedan Việt Nam là sản xuất và cung cấp các sản phẩm hóa chất và thực phẩm chất lượng cao, đồng thời cam kết phát triển bền vững, có trách nhiệm với môi trường và xã hội. Vedan Việt Nam cũng nỗ lực để trở thành một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất hóa chất và thực phẩm tại Việt Nam.
Review VEDAN
Cơ sở vật chất và trang thiết bị đều không đủ hiện đại (GL)
Lương hợp đồng cực thấp. Thưởng Tết căn cứ trên lương hợp đồng. Nhân sự cùi bắp. (RW)
Đồng nghiệp vui vẻ thân thiện, trừ rất nhiều khoản tiền (Indeed)