Tiffany & Co... the name instills images of Beauty, Romance and the iconic Blue Box. It is a Symbol of Excellence. For 175 years, Tiffany has created a legacy of exquisite designs and romantic ideals. Tiffany & Co.'s rich heritage of celebrated artists, historic milestones and magnificent jewelry creates the foundation from which our employees build upon each day. Tiffany employees are passionate, kind and professionally committed. We hold ourselves and our co-workers to very high standards. We continually educate ourselves about new merchandise collections, cultures and the evolving luxury market. Our respect and love for the brand creates a workplace like no other.
We expect our employees to deliver the Tiffany Experience to each and every client and Tiffany is committed to creating an organization that recognizes and rewards excellence in service of this promise. For us, it is a dream to be associated with a company that is forever aligned with exquisite craftsmanship, timeless design and a dedicated commitment to corporate sustainability
Responsibilities
Client Advisors and Senior Client Advisors hold the critical position of embodying the Tiffany brand in each and every client interaction using the Tiffany touch; their own flair for making each client’s experience extraordinary. The Client Advisor is an excellent communicator and brand ambassador. His or her passion for Tiffany is conveyed in every conversation and an entrepreneurial spirit is prevalent in the make-up of every sales professional. Developing client relationships and exceeding sales plan is first and foremost in the Tiffany Client Advisor’s skill set.
Sales: Deepen the relationship with our clients to drive lifetime loyalty and spend. Consistently achieve or exceed monthly, quarterly and annual store sales plan. Capture client data. Cultivate new and existing client relationships. Deliver a significant portion of sales through repeat client business. Drive business through key product pillars.
Service: Elevate in store experience by consistently delivering memorable moments to every client. Demonstrate passion as a Tiffany brand ambassador during every selling ceremony using the Tiffany Touch; your personal touch. Demonstrate Client Experience Behaviors identified within the TEI program (Voice of Client Survey) and with Tiffany client experience vision. Execute best practices by optimizing hospitality and store amenities to create unique experiences and take action on TEI performance and client feedback.
Qualifications
Required Qualifications
- Experience in retail or luxury retail or relevant client-related experience (e.g., hospitality).
- Proven track record in achieving sales results.
- Flexibility to work non-traditional hours, including days, nights, weekends and holidays.
- Ability to work with a diverse client base.
- Proficiency with Point of Sales (POS) systems, client tracking systems and Microsoft Outlook/email.
- Must have authorization to work in the country where the position is based.
- A college/university degree.
- Graduate Gemologist degree or previous Gemological Institute of America (GIA) course work is preferred.
- Proficiency in multiple languages.
Thiết bị giám sát hành trình - Công ty Cổ Phần Thiết Bị Điện, Điện Tử - Bách Khoa được thành lập theo quyết định số: 0203003701 ngày 14 tháng 12 năm 2007 của sở kế hoạch và đầu tư thành phố Hải Phòng cấp.
Quá trình hình thành và phát triển Công ty Cổ Phần Thiết bị Điện - Điện tử Bách Khoa
Khởi nghiệp đi lên từ một doanh nghiệp với sứ mệnh ban đầu là chuyên tư vấn - thiết kế thi công các hệ thống an ninh giám sát công nghệ cao, cung cấp các sản phẩm điện công nghiệp, điện dân dụng, tự động hóa, các thiêt bị điện thông minh như chống trộm, camera giám sát và sản xuất dây, cáp điện chất lượng cao.
Theo chủ trương Chính sách của Đảng và Nhà nước, Bộ GTVT đã xây dựng hệ thống quản lý Nhà nước đối với giải pháp Giám sát hành trình xe ô tô với các phương tiện vận tải. Năm 2009, công ty đã xây dựng chiến lược theo định hướng của Bộ đã tiến hành đầu tư về nhân lực lập trình cùng với hệ thống trang thiết bị nghiên cứu. Tiến hành nghiên cứu ứng dụng, thiết kế và chế tạo hệ thống, thiết bị Giám sát hành trình xe ô tô với tên thương hiệu Định vị Bách Khoa.
Sau thời gian nghiên cứu cùng với mục tiêu chinh phục về công nghệ khoa học kỹ thuật của toàn bộ CB-CNV và đã cho ra đời hệ thống phần mềm giám sát trực tuyến trên Internet cũng như thiết bị sản phẩm phần cứng và được Bộ Giao thông vận tải cấp Giấy chứng nhận hoạt động.
Các dòng sản phẩm chính của Định vị Bách Khoa.
- Trải qua hơn 10 năm hoạt động, Định vị Bách Khoa đã khẳng định được năng lực, vị thế của công ty qua 6 dòng sản phẩm thiết bị giám sát hành trình xe ô tô: BK 9108, BK9108VN, BK86, BK79, BK79G, BK88 và thiết bị định vị xe máy BK88M.
- Sản phẩm giám sát hành trình ô tô 100% được Bộ Giao thông vận tải, bộ Khoa học Công nghệ, bộ Thông tin Truyền thông đánh giá cao và cấp giấy chứng nhận phù hợp theo QCVN 31:2011/BGTVT và QCVN 31:2014/BGTVT.
- Đặc biệt, 3 dòng sản phẩm mới nhất của Định vị Bách Khoa đã nhận được rất nhiều phản hồi tích cực từ phía người sử dụng chính là thiết bị BK79, BK79G, BK88 với “Giải pháp Bác sỹ xe ô tô” được tích hợp trên sản phẩm giúp cho chủ xe quản lý tốt nhất phương tiện của mình. “Giải pháp Bác sỹ xe ô tô” là thế mạnh, là giải pháp ĐỘC QUYỀN của Định vị Bách Khoa trên thị trường Việt Nam hiện nay. Giải pháp được cục Sở hữu trí tuệ cấp “sáng kiến độc quyền” và sở Khoa học Công nghệ cấp chứng nhận “DOANH NGHIỆP KHOA HỌC CÔNG NGHỆ”