Mô tả công việc
I. DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance
• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews
• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal
• Respond to requests for information from internal and external sources.
• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions
• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Good working environment;
- 2 days off per week
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals;
Yêu cầu công việc
Qualifications –
Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.
Required Skills –
- Communication skills
- Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational abilities.
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Phúc Hưng Thịnh (PHT) là chủ sở hữu các thương hiệu ẩm thực nổi tiếng Quán Ăn Ngon, Ngon Garden, Ngon Phố, Món Ngon Sài Thành với hệ thống 7 nhà hàng tại Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành