Các phòng ban đang tuyển dụng tại Innisfree

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm Innisfree

Cập nhật 29/10/2025 20:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AMOREPACIFIC Việt Nam
Senior Sales Trainer - Sulwhasoo
Innisfree
56 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/04/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vincom Center Đồng Khởi, Đường Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

13th-month Payment, Annual Performance Bonus
Benefit Package, Health Care Insurance
Dynamic working environment

Mô Tả Công Việc

Job Summary
▪ To implement the regional annual training plan as directed by the brand guidelines and objectives.
▪ To deliver field coaching to Sulwhasoo Ambassadors, to grow sales profit, increase market share and enhance the brand image.
▪ To deliver customer satisfaction by efficiently responding to customers’ claims and compliments

Principal Accountabilities
1. Training: Brand story – Product knowledge – Customer experience
▪ To adapt training materials to fit the local context and enhance the content of existing training support documents as and when required.
▪ To deliver brand story, product training to Sulwhasoo Ambassadors (SA) in line with IMC plan and training priorities both online and offline.
▪ To deliver induction and specific training to grow and develop the brand’s SAs.
▪ To contribute to Region and Training projects, regional training needs, evaluation analysis, update of training programs, action plan on training and coaching to achieve retail KPIs (link-selling, cross-selling, new customer recruitment).
▪ To take initiative on building and developing program aligned with Retail Manager which enhance band love and loyalty to SAs.
2. Coaching on the job
▪ To coach SAs at POS (point of sales) to ensure the information on products are updated, sales pitch and the brand’s Art of Selling methodologies are effectively carried out and enhanced at POS.
▪ To keep roleplay 1:1 with all SA, follow up improvement plan with CM on monthly basis.
▪ To be active in the field to observe customer purchase behavior and interact with the SAs and customers, using best practice and case-study for training.
▪ To identify and provide feedback from SAs and customers for future training needs.
3. Deliver luxury service sense to customer experience
▪ To update and understand monthly/ad hoc promotion to support in field properly.
▪ To update and comprehensively study CRM program to coach SA and ensure satisfaction of customer’s journey.
▪ To follow up and respond efficiently and timely to customers claims and compliments based on Global complain manual and local adapted.
▪ To monitor, evaluate Mystery shopper program and propose proper plan for improvement.
▪ To update and maintain the day-to-day visual merchandising and SAs’ image in duty
4. Other
▪ To plan and monitor training and travelling expenses according to budget resource optimization.
▪ To prepare script/document and present if required for workshop/event/livestream, etc.
▪ To report and update documents on education library on monthly basis.
▪ To monitor Classum (online class) to ensure learning progress of all SAs, upload materials following BE team’s guideline timely.
▪ To perform any other assigned job duties as per assigned by the management.

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and Experience
▪ Education: Diploma Degree in any field.
▪ English: fluent / business level.
▪ Computing: MS Office tools (especially Powerpoint).
▪ Experience: 4 years of work experience ideally in a luxury skincare and/ or cosmetic retail environment.
▪ Strong experience in training and coaching including delivery of training, ability to coach with a strong sense of detail and a strong focus on growing sales capabilities.
▪ High level of competence in presentation and excellent verbal and written communication skills.
▪ Strong leadership and people management skills.
▪ Confidence in presenting and influencing at all levels.
▪ Highly driven, energetic, flexible and team spirited.

Personal skills and Attributes
▪ Good task and time management.
▪ Having a supporting mind, attention to details.
▪ Innovativeness.
▪ Active listening, mindfulness, self-motivation.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô L1-15, Tầng L1 Trung tâm thương mại Vincom Center Phạm Ng - Phường Trung Tự - Quận Đống đa - Hà Nội

Innisfree là thương hiệu mỹ phẩm theo chủ nghĩa tự nhiên đầu tiên tại Hàn Quốc, với hệ thống hơn 1400 cửa hàng tại chính quê nhà và hàng trăm cửa hàng trên thế giới, đặc biệt các quốc gia Châu Á. Chúng tôi vô cùng cảm kích khi innisfree không chỉ được yêu thích bởi chất lượng và hiệu quả sử dụng sản phẩm, từ nguồn nguyên liệu trong lành tại đảo ngọc Jeju mà còn được biết đến như một trong những thương hiệu có nhiều hoạt động tích cực luôn biết ơn và bảo vệ thiên nhiên từ những ngày đầu thành lập.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm XH, YT, TN đúng và đầy đủ theo Luật lao động.

  • Chế độ bảo hiểm tai nạn 24/24 ngay trong thời gian thử việc.

  • Chế độ bảo hiểm sức khỏe cho nhân viên chính thức.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Cơ hội đi du lịch Hàn Quốc dành cho nhân viên làm tốt và/hoặc gắn bó lâu dài với công ty.

Lịch sử thành lập

2000: innisfree - thương hiệu mỹ phẩm theo đuổi chủ nghĩa tự nhiên đầu tiên của Hàn Quốc

2003: Bắt đầu chiến dịch Thu gom lọ rỗng (Empty Bottle)

2005: Mở cửa hàng mặt phố đầu tiên của thương hiệu tại Hàn Quốc

2006: Ra mắt dòng sản phẩm dưỡng ẩm chuyên sâu chiết xuất từ quả Olive

2007: Mở cửa hàng thứ 100 tại Hàn Quốc

2008: Ra mắt dòng sản phẩm Green Tea làm từ trà xanh Jeju

2009: Bắt đầu tài trợ cho con đường Olle tại đảo Jeju

2010: Sinh nhật innisfree lần thứ 10

2011: Bắt đầu chiến dịch làm sạch Jeju

2012: Mở cửa hàng quốc tế số 1 tại Trung Quốc, con đường phía tây Thượng Hải Nam Kinh (tháng 4)

2015: Sinh nhật innisfree lần thứ 15

2016: Tiến vào thị trường Việt Nam

2017: Tiến vào thị trường Mỹ

2018: Tiến vào thị trường Nhật Bản

2019: Mở kênh bán hàng online chính thức tại Nhật Bản

Mission

Tinh thần & sứ mệnh: Thương hiệu innisfree là một thành viên của AMOREPACIFIC - Tập đoàn mỹ phẩm lớn nhất Hàn Quốc. innisfree tự hào đại diện cho tinh thần và sứ mệnh của đại gia đình Amorepacific.


Những nghề phổ biến tại Innisfree

Bạn làm việc tại Innisfree? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Innisfree

Innisfree

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo