Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Job Overview
Financial accounting / Payable accounting
2. Key responsibilities and accountabilities:
2.1. Receive and check the accuracy and legality of the invoice following the requirements from the regulation and internal policy.
· Make sure that the company name, tax code, and company address of each invoice are corrected
· Check the description in invoices, the VAT tax rate to match the nature of the transaction, be legal and deductible
· Contact the supplier for the illegal invoice, and follow up until receiving the accurate invoice
· Make sure that all invoices are recorded in the Tax system of the Government
· Verify the supplier to avoid processing the invoice for block suppliers from the tax department.
2.2. Collect the supporting document and follow up with the end-user to get the full set of supporting documents. Ensure that all supporting documents follow company policy and tax regulations. They should be accurate and clearly describe the nature of the invoice.
2.3. Prepare the direct posting form (provide the account number and cost center) for non-PO transaction
2.4. Prepare the documents to support weekly payment to the supplier on time and accurately
2.5. Work with the Share Service Center team (Colombo - Sri Lanka) to make sure cost properly and accurately classification
2.6. Review GRIR, track GRIR report, and work with the Procurement team and end user to collect invoices
2.7. Prepare monthly VAT report.
2.8. Call vendors to verify the change/new creation of the vendor master for Internal Audit purposes
2.9. Filing AP documents and contracts
2.10. Support to work with External Audit & Tax Audit to ensure a smooth audit.
2.11. Assist in implementing appropriate processes and guidelines to ensure compliance with IFRS, and VAS requirements.
2.12. Other tasks and responsibilities as assigned
2.13. Adhere to Company quality systems
2.14. Adhere to Company Safety Rules
3. Organization Structure:
3.1. Main interaction:
3.1.1. Camso Vietnam:All of departments
3.1.2. Regional / Global Camso: SSC & Corporate Finance team
3.1.3. External: Audit firm / Tax office / Finance & Accounting Department of suppliers & customers
3.2. Supervisor: No
Yêu Cầu Công Việc
4. Education and working experience required
4.1. Education: Bachelor's degree in Accounting or Finance
4.2. Experience:
4.2.1. Professional experience: Prefer 1 year of experience in Accounting or Financial
4.2.2. Leadership experience: N/A
5. Competencies required
Technical knowledge
- Local Accounting & IFRS
- Tax
Skills
- Analytical
- Organizing & planning
- Multi-tasking
6. Prerequisites for the assignment
Language Intermediate communication in English (verbal and written)
MS Office and other applications
- Proficient in Microsoft Office Word and Excel
- SAP
Others:
- Eager to get the job done, exceeding expectations
- Strong work ethic: High integrity and honesty
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Anh Quốc SG có tiền thân là xí nghiệp Xây dựng Hoàn Cầu được thành lập từ năm 1995, năm 2014 Anh quốc SG chính thức đi vào hoạt động độc lập và xây dựng thương hiệu riêng.
Anh Quốc SG là nơi có đội ngũ cán bộ kỹ sư, kiến trúc sư có chuyên môn nghề nghiệp và kinh nghiệm lâu năm, đã tham gia xây dựng và tư vấn cho các công trình Công nghiệp và dân dụng. Với sứ mệnh chuyên môn hóa trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, trang trí nội thất và thi công hoàn thiện các công trình như:
- Nhà phố | Căn hộ cao cấp | Biệt thự
- Văn phòng | Showroom
- Chuỗi chi nhánh và phòng giao dịch ngân hàng
- Khách sạn | Resort
- Nhà hàng | Coffee | Bar
Trong mọi loại hình không gian, với từng yêu cầu cụ thể, Anh Quốc SG luôn cam kết mang đến cho khách hàng cũng như những nhà đầu tư không gian sống và làm việc không chỉ sang trọng, cao cấp, đầy tiện nghi mà còn thể hiện được thông điệp của thương hiệu, nét văn hóa riêng của mỗi doanh nghiệp, gia đình.
Ngoài việc xây dựng đội ngũ thi công trẻ lành nghề và đầy nhiệt huyết, Anh Quốc SG còn đầu tư phát triển nguồn nhân lực chủ chốt là kiến trúc sư, kỹ sư vững vàng về chuyên môn, thường xuyên được bổ sung kiến thức cũng như được trau dồi về đạo đức và trách nhiệm đối với khách hàng. Từng cá nhân luôn ý thức tự mình không ngừng học tập, sáng tạo để ngày càng bản lĩnh, tự tin và góp phần tạo nên một thương hiệu xây dựng chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 02/12/2014
Mission
Đi lên từ những công trình nhỏ nhưng chất lượng, kiên trì thực hiện những mục tiêu đã đề ra với bản lĩnh và quyết tâm “sắt đá” của một tập thể đoàn kết, ngày nay Anh Quốc SG đã xây dựng được cho mình một hình ảnh riêng trong lòng khách hàng. Và một trong những điều quan trọng nhất tạo nên thương hiệu Anh Quốc SG chính là cam kết bàn giao công trình theo đúng tiến độ đã thỏa thuận, thể hiện sự chuyên tâm và trách nhiệm trong suốt quá trình thi công.