Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Anh Quốc SG có tiền thân là xí nghiệp Xây dựng Hoàn Cầu được thành lập từ năm 1995, năm 2014 Anh quốc SG chính thức đi vào hoạt động độc lập và xây dựng thương hiệu riêng.
Anh Quốc SG là nơi có đội ngũ cán bộ kỹ sư, kiến trúc sư có chuyên môn nghề nghiệp và kinh nghiệm lâu năm, đã tham gia xây dựng và tư vấn cho các công trình Công nghiệp và dân dụng. Với sứ mệnh chuyên môn hóa trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, trang trí nội thất và thi công hoàn thiện các công trình như:
- Nhà phố | Căn hộ cao cấp | Biệt thự
- Văn phòng | Showroom
- Chuỗi chi nhánh và phòng giao dịch ngân hàng
- Khách sạn | Resort
- Nhà hàng | Coffee | Bar
Trong mọi loại hình không gian, với từng yêu cầu cụ thể, Anh Quốc SG luôn cam kết mang đến cho khách hàng cũng như những nhà đầu tư không gian sống và làm việc không chỉ sang trọng, cao cấp, đầy tiện nghi mà còn thể hiện được thông điệp của thương hiệu, nét văn hóa riêng của mỗi doanh nghiệp, gia đình.
Ngoài việc xây dựng đội ngũ thi công trẻ lành nghề và đầy nhiệt huyết, Anh Quốc SG còn đầu tư phát triển nguồn nhân lực chủ chốt là kiến trúc sư, kỹ sư vững vàng về chuyên môn, thường xuyên được bổ sung kiến thức cũng như được trau dồi về đạo đức và trách nhiệm đối với khách hàng. Từng cá nhân luôn ý thức tự mình không ngừng học tập, sáng tạo để ngày càng bản lĩnh, tự tin và góp phần tạo nên một thương hiệu xây dựng chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 02/12/2014
Mission
Đi lên từ những công trình nhỏ nhưng chất lượng, kiên trì thực hiện những mục tiêu đã đề ra với bản lĩnh và quyết tâm “sắt đá” của một tập thể đoàn kết, ngày nay Anh Quốc SG đã xây dựng được cho mình một hình ảnh riêng trong lòng khách hàng. Và một trong những điều quan trọng nhất tạo nên thương hiệu Anh Quốc SG chính là cam kết bàn giao công trình theo đúng tiến độ đã thỏa thuận, thể hiện sự chuyên tâm và trách nhiệm trong suốt quá trình thi công.