Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
SUMMARY:
The Identity and Access Management Coordinator is responsible for managing user access rights and identities within the company by creating, modifying, and deactivating accounts. The coordinator ensures appropriate access levels are granted based on roles and responsibilities while adhering to security policies and compliance regulations working closely with various departments to maintain data integrity and user access control across systems
RESPONSIBILITIES AND DUTIES:
1.User Account Management:
- Provisioning and de-provisioning user accounts based on employee lifecycle events (hire, promotion, termination).
- Hire – verify from Dayforce title, site, role in Active Directory for initial software needs and SharePoint access.
- Promotion/Modifications – process access tickets for adding, modifying, removing access to all systems internally (SharePoint, mapped drives, e-Spider, RFQ’s) and externally (Covisint, Teamcenter, etc.)
- Termination – disable all access, suspend (delete in 30 days) Active Directory permissions. Work with Outlook administrators to share mailbox, set out of office notice, mail forwarding, etc. Update any internal SPI application workflows.
- Name/ID changes – manages name/ID changes and all associated application changes to match the new name/ID.
- Managing access levels and assigning roles to users based on their job functions.
- Reviewing and updating user access rights regularly to maintain compliance
- Performing access certification process to ensure users only have the necessary access.
2.System Administration:
- Order, track, and create purchase orders for any new software purchases managed through IT.
- Software license tracking for all IT managed applications (Microsoft User O365, Windows OS, Server OS, SQL, Visio, Project).
- Reclaims all software licenses from separated users to be applied to new application requests.
- Troubleshooting access issues and resolving user access requests.
3.Compliance and Auditing:
- Conducting regular access audits to identify potential security risks.
- Ensuring adherence to data privacy regulations and industry standards.
- Generating reports on user activity for compliance purposes.
4.Collaboration and Communication:
- Working with HR to manage employee data and access changes.
- Collaborating with application owners to define access requirements for new applications.
- Communicating Identity and Access Management policies and procedures to end users and stakeholders.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES:
- Working hour from 3PM to 11: 30 PM- 6 days a week (Monday to Saturday)
- Good English comminication is a must (working directly with American team)
- Strong understanding of Identity and Access Management concepts.
- Knowledge of security best practices and compliance regulations.
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Strong communication and collaboration skills to work with diverse teams. Associate Degree recommended and a minimum of two years’ experience in software licensing administration, or equivalent experience.
- Experience with Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Admin., Teams Admin, Azure, and FlexLM.
- Possess the ability to gather and analyze information and make decisions from a limited number of choices as demonstrated by a minimum score of 50 on the Wonderlic Select Assessment (traditional score of 20 on the cognitive portion) .
- Agreement to complete all post-hire required training.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 55
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Becamex Tokyu (BECAMEX TOKYU) được thành lập vào tháng 3 năm 2012, công ty liên doanh giữa tập đoàn Tokyu và Tổng công ty Becamex IDC; là hai tập đoàn lớn của Nhật Bản và Việt Nam.
HƯỚNG ĐẾN MỘT THỜI ĐẠI TƯƠI ĐẸP
“Vẻ đẹp”, đó là một tiêu chí, tiêu chuẩn giá trị hướng đến thời đại kế tiếp của Tập đoàn Tokyu. “Vẻ đẹp” chúng tôi truy cầu ở đây là những cảm nhận sâu sắc của mọi người trong một môi trường nơi con người, xã hội, thiên nhiên hài hòa với nhau, không có biên giới và vượt thời đại. Tập đoàn Tokyu lấy việc “tạo ra môi trường sống đẹp” tinh tế, chất lượng cao, khỏe mạnh, cảm động đến lòng người để làm mục tiêu kinh doanh, và dốc hết sức để thực hiện điều này. Thêm vào đó, Công ty mong mỏi có thể giúp cho mỗi một người dân sống theo ý mình muốn, có thể cảm nhận được hạnh phúc, trong một “xã hội hài hòa” an lành, đầy tình thương. Trong khẩu hiệu “Hướng tới một cuộc sống tươi đẹp” có gửi gắm quyết tâm của công ty Tập đoàn Tokyu luôn tự thể hiện vẻ đẹp của mình và ý chí trở thành người đi tiên phong trong việc tạo ra môi trường sống đẹp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Thể thao
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn Tokyu ban đầu có tên là Meguro Kamata Dentetsu thành lập vào năm 1992. Về sau công ty đổi tên và trở thành tập đoàn Tokyu lớn mạnh. Tập đoàn Tokyu là một trong những tập đoàn kinh tế lâu đời và lớn mạnh tại Nhật Bản.
-
Becamex IDC được thành lập vào năm 1976 là một doanh nghiệp chuyên về lĩnh vực xây dựng khu công nghiệp, hạ tầng giao thông đô thị, nhà ở… Becamex IDC đã có rất nhiều công trình lớn nhỏ trên khắp cả nước.
-
Tháng 3/2012, công ty Tokyu đã kí kết hợp đồng liên kết với Tổng Công ty Becamex ICD để thành lập Công ty TNHH Becamex Tokyu đặt trụ sở tại Việt Nam.
-
Công ty TNHH Becamex Tokyu luôn đặt tiêu chí vẻ đẹp và cảm nhận sâu sắc từng sản phẩm đưa tới khách hàng và đối tác, để họ luôn cảm thấy hạnh phúc khi được sống trong môi trường do Công ty TNHH Becamex Tokyu tạo ra.
Mission
Becamex Tokyu sẽ tạo ra một môi trường sống tươi đẹp, nơi mỗi người có thể theo đuổi hạnh phúc cá nhân trong một xã hội hài hòa.