Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Beiersdorf Việt Nam
Cập nhật 05/12/2025 23:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trade Marketing Executive
Beiersdorf Việt Nam
34 việc làm
6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
16/09/2025
Hạn nộp hồ sơ:
16/10/2025
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
1 - 2 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
I. JOB PURPOSES:
- The position is to own country’s KPI and business result in assigned category/ channel. He/she also owns and activates the workstream, adapts the content from Lead market, builds local content as needed.
II. DIMENSION/ KEY FIGURES:
- Geographical Area: Ho Chi Minh City, Vietnam
- External customers: Agencies and local vendors
- Internal customers: Sales, S&CM Regional & All internal departments
III . PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES: (Minimum requirement)
1.Planning
- In-store visibility: Define guidelines and toolkits for in-store communication, display standards, and visibility execution, including MSL, planogram, etc.
- Campaigns & Activation: Collaborate with Brand Marketing, S&CM Category owners, and Sales teams to integrate campaigns into store activation plans (launches, thematic campaigns, promotions), ensuring alignment with shopper insights, category priorities, and customer requirements.
2.Commercial Operations
- POSM, PICOS: Lead end-to-end POSM execution: briefing, production, allocation, distribution, and store implementation. Ensure cost efficiency, quality, and timely delivery of all POSM and in-store activation materials. Ensure that all data transfer with lead market is accurate and delivered in a timely manner.
- Campaigns & Activation: Track and analyze effectiveness of in-store activities, providing insights to optimize ROI.
- Promotion: Collaborate with S&CM Category owners to build full-year plan for gift & bundle promotion aligned with category strategy and shopper insights. Lead end-to-end gift & bundle operation process. Track competitors’ promotion & activities on monthly basis.
3.Customer Engagement (Direct - Indirect)
- Engagement: Develop Trade Activation or events as needed.
- Thematic/Programs: Leverage and execute program cascaded by Lead market as relevant. Develop local thematic as needed/agreed with Lead market.
4. Store Execution
- Trax & CPM & Win The Shopper: Monitor in-store implementation & enhance sales engagement through regular audits. Ensure all fundamental KPIs uploaded on system. Process data & reports and recommend improvements. Ensure that modules are maintained, updated and accurate.
Yêu Cầu Công Việc
IV. SPECIAL REQUIREMENT:
1.Education Qualification
- University Degree
2.Working Experiences
- At least 2 years of experience in Marketing, Sales or Shopper Marketing/ Trade Marketing areas.
3.Competencies requirement
- Basic knowledge of channels preferred.
- Strong data analytics skills required.
- Good interpersonal and communication skills.
- Personable, energetic, responsive, confident and honest.
- Fluent English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo
Beiersdorf Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh
Beiersdorf Việt Nam là một trong số hơn 150 chi nhánh quốc tế của công ty mỹ phẩm Beiersdorf AG có trụ sở tại Hamburg, Đức. Beiersdorf đang dẫn đầu thị trường sản phẩm chăm sóc da toàn cầu với các thương hiệu quốc tế thành công bao gồm Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4, và Hansaplast. Tại thị trường Việt Nam, các sản phẩm chuyên bao gồm NIVEA và Eucerin
Những nghề phổ biến tại Beiersdorf Việt Nam
Bạn làm việc tại Beiersdorf Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Beiersdorf Việt Nam
Click để đánh giá