Việc làm Beiersdorf Việt Nam

Cập nhật 09/10/2024 19:35
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Beiersdorf Việt Nam
Assistant E-Commerce Performance Marketing Manager
Beiersdorf Việt Nam
16 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/10/2023
Hạn nộp hồ sơ: 17/11/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 72 -74 Nguyen Thi Minh Khai Street, Vo Thi Sau Ward, District 3, Ho Chi Minh City

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Premium healthcare for an employee and his/her family
Competencies Trainings & Online Learning Platforms
Various Engagement Activities

Mô Tả Công Việc

Main Accountabilities:
- Analyze data, think creatively and dream up innovative strategies to make sure marketing campaigns reach the right target audience in the most effective way possible.
- Devise and implement strategies for using certain media effectively to attract and retain customers, increase brand recognition, and maintain customer satisfaction and loyalty.
- Execute the search strategy to grow the base business through search campaigns, tracking the results and proposing improvements to the campaigns and the strategy.
- Seek for ways to conquer new territories in terms of new keywords, new campaigns, new campaigns types, etc.
- Specifically track 1P & 3P campaigns in order to identify different trends and opportunities, optimizing not only sales but CPCs.
- Provide search insights to the eCustomer Managers and eContent & Visibility Executive.
- Operative handling of the Amazon Advertising console.
- Share of Voice tracker and other analysis.
- Budget and billing control.
- Confidently execute and manage/buy all digital media campaigns across all eCommerce channels and devices.
- Other platforms: search synergies with other platforms, eventually manage them (Ebay, CRF...)
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

An ideal candidate will have:
- 3+ years experience with digital media buying and planning
- Strong experience specifically with AMS campaigns
- Utilize audience targeting strategies and creative testing frameworks to improve engagement and ROAS
- Experience troubleshooting campaign performance and delivery, utilizing data insights to develop campaign optimizations and test strategies that over-deliver on portal KPIs
- Strong Analytical Mind Set
- Ability to take initiative and work independently
- Proactive self- starter. Able to keep manager informed of progress as appropriate.
- Highly organized with ability to prioritize. Must be able to manage time effectively in a challenging environment.
- Strong influencing and interpersonal skills – able to manage conflict and resistance
- Decisive – able to identify and focus on key issues
- Commitment and can-do attitude
- Values – Achievement, team-spirit, Entrepreneurship, Ownership and Responsibility
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Beiersdorf Việt Nam
Beiersdorf Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Beiersdorf Việt Nam là một trong số hơn 150 chi nhánh quốc tế của công ty mỹ phẩm Beiersdorf AG có trụ sở tại Hamburg, Đức. Beiersdorf đang dẫn đầu thị trường sản phẩm chăm sóc da toàn cầu với các thương hiệu quốc tế thành công bao gồm Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4, và Hansaplast. Tại thị trường Việt Nam, các sản phẩm chuyên bao gồm NIVEA và Eucerin

Những nghề phổ biến tại Beiersdorf Việt Nam

Bạn làm việc tại Beiersdorf Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Beiersdorf Việt Nam

Beiersdorf Việt Nam

Click để đánh giá