- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Công ty TNHH Bitu Việt Nam là một công ty về lĩnh vực công nghệ, mảng giáo dục Tiếng Anh. Với dự án thiết lập một ứng dụng học tiếng anh cho người Việt đem lại nhiều hiệu quả cao và tiết kiệm chi phí. Công ty tạo ra Bitu - với sứ mệnh tạo ra một mạng xã hội kết nối những người muốn luyện nói Tiếng Anh, Bitu là ứng dụng trò chuyện theo nhóm với người nước ngoài theo chủ đề đa dạng. Bitu là ứng dụng nói tiếng Anh với người nước ngoài theo nhóm cùng những chủ đề đa dạng, phong phú. Khi tham gia Bitu, bạn sẽ được luyện nói với những người bạn cùng trình độ dưới sự hướng dẫn của giáo viên nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ chính sách BHYT
- Hưởng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- được thành lập vào năm 2020
Mission
- Luôn cam kết đem lại cho khách hàng các dịch vụ chất lượng nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Chúng tôi luôn làm việc với mong muốn đem lại sự hài lòng tối đa cho quý khách hàng.
Review Công Ty TNHH Bitu Việt Nam
Công ty nợ lương, dấu hiệu lừa đảo, tuyển nhân viên nhưng ko có việc làm (RV)
Hai sếp nhiệt tình vui tính nhưng nội bộ công ty thường xảy ra mâu thuẫn.
Môi trường làm việc nghiêm túc nhưng thường xuyên có sự thay đổi từ định hướng cho đến nhân sự, không có sự ổn định