Assist in preregistration and blocking of rooms for reservations.
Thoroughly understand and adheres to proper credit and cash handling policies and procedures.
Understand room status and room status tracking.
Know room locations, types of rooms available, and room rates.
Must be sales-minded. Present options and alternatives to guests and offers assistance in making choices.
Use suggestive selling techniques to sell rooms and to promote other services of the hotel.
Know the activities and services of the property.
Coordinate room status updates with the housekeeping department by notification of all check outs, late checkouts, early check-ins, special requests, and day use rooms.
Possess a working knowledge of the reservations department. Take same day reservations and future reservations when necessary. Know cancellation procedures.
Maintain guest room key storage and supervise access to safes.
Knows how to use front office equipment.
Process guest check-outs.
Follows procedures for issuing and closing safe deposit boxes used by guests.
Work closely with the housekeeping department in the keeping room status reports up to date and coordinates requests for maintenance and repair work.
Uses proper telephone etiquette.
Performs cashiering tasks like bill / invoice settlement, posting charges to the guest folios.
Read and initials the endorsement logbook and bulletin board daily. Be aware of daily activities and meetings taking place in the hotel.
Report any unusual occurrences or requests to the manager or assistant manager.
Know all safety and emergency procedures, be aware of accident prevention policies.
Maintain the cleanliness and neatness of the front desk area.
Comply with resort safety and hygiene standards.
Adhere to personal grooming and hygiene standards.
Perform other duties as requested by management
BENEFITS
Full Insurance as Labor Law.
Full salary during probation.
Free accommodation with meal.
Daily shuttle bus.
8.5 working hours/ day, 5.5 working days/ week.
Other benefits as further discussion (internal policy, birthday, team building,...).Bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Chế độ tập thể dục
Công Ty TNHH British American Tobacco bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ tháng 10/1994. Và ngày nay được đánh giá như một trong những doanh nghiệp quốc tế thành công nhất tại Việt Nam. Được xếp hạng là một trong những nhà tuyển dụng hàng đầu theo nghiên cứu của AC Nielsen, BAT được công nhận bởi các chương trình đào tạo bài bản và cơ hội phát triển cho nhân viên, chế độ phúc lợi hấp dẫn, cơ hội thăng tiến nhanh và một nền văn hóa tương tác, làm chủ.
Với quan niệm DN có vai trò như một công dân trong cộng đồng, từ khi hoạt động tại Việt Nam, British American Tobacco Vietnam đã hỗ trợ cộng đồng địa phương với nhiều dự án an sinh xã hội như: Hỗ trợ vốn giảm nghèo; phát triển cộng đồng (cấp học bổng cho sinh viên nghèo, nâng cấp thư viện, xây nhà tình nghĩa, hỗ trợ thiết bị giáo dục…); trồng cây phủ xanh; cứu trợ thiên tai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm BHXH, BHNT.
- Bảo hiểm cao cấp cho người nhà
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH British American Tobacco (BAT) được thành lập năm 1994.
Mission
- Chúng tôi có mục đích rõ ràng là xây dựng Một Ngày mai Tốt đẹp hơn™ bằng cách giảm tác động đến sức khỏe từ hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Nói một cách đơn giản, người hút thuốc phải có quyền tiếp cận những lựa chọn tốt hơn.
- Giảm thiểu tác hại của thuốc lá là một chiến lược y tế công cộng nhằm giảm thiểu tác động tiêu cực của việc hút thuốc lá đến sức khỏe. Đó là cốt lõi trong việc cung cấp A Better Tomorrow™ của chúng tôi.
- Chúng tôi đang chuyển đổi. Những cơ hội mới đang xuất hiện để ghi lại những khoảnh khắc của người tiêu dùng và đáp ứng những sở thích đang thay đổi của người tiêu dùng.