Việc làm BAT VN

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH British American Tobacco
Front Office Manager / Trưởng bộ phận Lễ tân
BAT VN
4.4
25 đánh giá 16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue. 

• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Le Club members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition. 
• Promotes Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques in line with FIT marketing program. 
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service. 
• Liaise closely with Executive Housekeeper to ensure special guest needs, amenities and other room related requests are met.
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control. 
• Maintains knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out. 
• Compiles statistics for front office and provide reports relating to that area. Continually checks the accuracy of room count. 
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information. 
• Communicates to the EAM/GM or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information. 
• Maintains all procedures and adheres to them within the Mercure guidelines; in particular with emphasis on Hotel credit policy. 
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures. 
• In conjunction with other departments to prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc. 
• Ensures departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule. 
• Works with Talent & Culture Manager on manpower planning and management needs 
• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget. Performs any other task assigned based on Mercure Bana Hills French Village needs or requirements.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary offerred 

• Professional working environment 
• Free accommodation plus daily meals provided by the Hotel 
• Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group. 
• Free shuttle from Da Nang city

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. 

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA. 
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities. 
• Strong Leadership skills in managing teams. 
• Ability to manage complex relationships. 
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent. 
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience. 
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
British American Tobacco Vietnam 20/F Mplaza Saigon, 39 Lê Duẩn, Quận 1 Thành phố Hồ Chí Minh Việt Nam

Công Ty TNHH British American Tobacco bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ tháng 10/1994. Và ngày nay được đánh giá như một trong những doanh nghiệp quốc tế thành công nhất tại Việt Nam. Được xếp hạng là một trong những nhà tuyển dụng hàng đầu theo nghiên cứu của AC Nielsen, BAT được công nhận bởi các chương trình đào tạo bài bản và cơ hội phát triển cho nhân viên, chế độ phúc lợi hấp dẫn, cơ hội thăng tiến nhanh và một nền văn hóa tương tác, làm chủ.

Với quan niệm DN có vai trò như một công dân trong cộng đồng, từ khi hoạt động tại Việt Nam, British American Tobacco Vietnam đã hỗ trợ cộng đồng địa phương với nhiều dự án an sinh xã hội như: Hỗ trợ vốn giảm nghèo; phát triển cộng đồng (cấp học bổng cho sinh viên nghèo, nâng cấp thư viện, xây nhà tình nghĩa, hỗ trợ thiết bị giáo dục…); trồng cây phủ xanh; cứu trợ thiên tai.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm BHXH, BHNT.
  • Bảo hiểm cao cấp cho người nhà

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • Công Ty TNHH British American Tobacco (BAT) được thành lập năm 1994.

Mission

  • Chúng tôi có mục đích rõ ràng là xây dựng Một Ngày mai Tốt đẹp hơn™ bằng cách giảm tác động đến sức khỏe từ hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Nói một cách đơn giản, người hút thuốc phải có quyền tiếp cận những lựa chọn tốt hơn.
  • Giảm thiểu tác hại của thuốc lá là một chiến lược y tế công cộng nhằm giảm thiểu tác động tiêu cực của việc hút thuốc lá đến sức khỏe. Đó là cốt lõi trong việc cung cấp A Better Tomorrow™ của chúng tôi.
  • Chúng tôi đang chuyển đổi. Những cơ hội mới đang xuất hiện để ghi lại những khoảnh khắc của người tiêu dùng và đáp ứng những sở thích đang thay đổi của người tiêu dùng.

 

Những nghề phổ biến tại BAT VN

Bạn làm việc tại BAT VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BAT VN

BAT VN

Click để đánh giá