Mô tả công việc
TASKS CLARIFYING
• Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay.
• Greet guests, guide guests to check in, check out, and answer information related to the resort's products and services.
• Grasp information about customers' special requests to serve promptly. Keeps current on resort accommodations, services and area attractions.
• Stays current with developments in the Resort and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.
• Responsible for checking and updating all information of guests who have checked in to the software and system.
• Responsible for checking and comparing information on room rates, room types, etc. between the guest's booking records and the system, correcting and reporting to superiors or related departments if detecting discrepancies.
• Responsible for coordinating with relevant departments to handle arising and requests of guests during the night shift.
• Responsible for checking the expenses incurred by the guests at the end of the day, comparing them with the management system software, storing the documents in the guest's file.
• Responsible for performing the "end" of the day on the management software.
• Perform check-in and prepare guest check-out the next day.
• Responsible for checking and sending relevant reports (revenue reports...).
• Adhering to credit control processes, processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
• Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
• Handling foreign currencies and rely on their exchange rates in order to provide foreign exchange services to guests.
• Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
• Working with an international corporation
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Specialization: Hotel and restaurant management, accounting, service, ...
• Have at least 02 years of in the same position.
• Fluent English communication.
• Computer: Proficient in office computer.
• Other skills: communication, arrangement, presentation, problem solving, handling customer complaints.
• Characteristics: good health, honesty, enthusiasm, support, creativity in work, responsibility.
• Knowledge: Have good knowledge of basic resort, hotel and restaurant products and services.
Yêu cầu hồ sơ
Send CV / Or submit application at security gate
Bệnh viện Columbia Asia – Bình Dương là bệnh viện đa chuyên khoa nằm trên địa bàn tỉnh Bình Dương, tiếp giáp với thành phố Hồ Chí Minh. Được thành lập vào năm 2012, đây là bệnh viện tư nhân đầu tiên tại tỉnh Bình Dương được đầu tư trực tiếp bởi quỹ đầu tư nước ngoài 100%, với 100 giường được thiết kế để đáp ứng nhu cầu hàng ngày của bệnh nhân, từ Dịch vụ y tế, Dịch vụ chăm sóc quan trọng, Dịch vụ chẩn đoán, Dịch vụ phẫu thuật, Dịch vụ chuyên khoa và Dịch vụ khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Chương trình sức khỏe toàn diện: Bảo hiểm sức khỏe, Bảo hiểm nhân tthọ..
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện Columbia Asia Bình Dương đi vào hoạt động từ tháng 5 năm 2012 với trang thiết bị hiện đại, tiên tiến dành cho một bệnh viện quốc tế.
Mission
- Một tập đoàn chăm sóc sức khỏe quốc tế với dịch vụ tiên tiến ở Nam và Bắc Á sẽ cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khỏe hiệu quả trong môi trường thân thiện với chi phí hợp lý cho bệnh nhân và doanh nghiệp quan tâm đến sức khỏe của bản thân và nhân viên thông qua gói bảo hiểm