Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công Ty TNHH Công Nghệ Lens Việt Nam được thành lập ngày 12 tháng 6 năm 2017, địa chỉ: Lô R(R2) KCN Quang Châu-Việt Yên-Bắc Giang.Tại Việt Nam đây là trụ sở đầu tiên và đang trên đà phát triển mạnh với quy mô giai đoạn I là 2000 công nhân. Dự kiến giai đoạn II tăng quy mô đạt 6000-8000 công nhân viên.Sản phẩm chính: Nghiên cứu, sản xuất và tiêu thụ các sản phẩm như mặt kính quang học, sản phẩm kính cường lực, linh kiện, màn hình điện thoại.Tập đoàn khoa học kỹ thuật cao LENS được thành lập năm 2003 tại Thâm Quyến, Trung Quốc. Hiện nay, công ty có nhiều trụ sở trên thế giới: Hồng Kong, Trung Quốc, Việt Nam.Năm 2017 tập đoàn đứng thứ 76 trong 500 doanh nghiệp chế tạo hàng đầu Trung Quốc, có hơn 100.000 nhân viên với tổng tài sản hơn 31 tỉ NDT.